Šiauriniu ir pietiniu aplinkkeliais per parą pravažiuoja per 10 tūkst. automobilių, 70 proc. jų – sunkiasvoriai, pranešė Lietuvos televizijos Naujienų tarnyba.
Viename avaringiausių – Panevėžio aplinkkelyje – vien per penkerius metus įvyko per 30 avarijų, žuvo 18 žmonių, beveik 60 buvo sužeista.
Nuspręsta, kad trumpinant projektavimo ir statybos terminus bei vengiant ilgai trunkančių žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūrų efektyviausia būtų ant esamos kelio sankasos suformuoti Lietuvoje naują, bet Skandinavijoje dažną vadinamąjį reversinį kelią.
Žadama panaikinti galimybę sukti į kairę septyniose sankryžose, dar tris – panaikinti, apsisukti vairuotojai galės vienoje iš keturių naujų modernių žiedinių sankryžų.
Planuojama ateinančiais metais įvertinti techninius siūlymus ir tik tuomet spręsti, iš kur gauti lėšų.
„Jau dabar akivaizdžiai matyti, kad kai kurios transporto šakos nesugebės visų tų pinigų išnaudoti, tuo metu kelininkai jas labai aktyviai naudoja. Būtent tos lėšos – apie 60–70 mln. litų, kurių reikėtų visiškai šito aplinkkelio rekonstrukcijai, – bus naudojamos iš europinių pinigų“, – teigia susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Gavus lėšų, aplinkkelio rekonstrukcija prasidėtų 2013-aisiais.