„Kartu su VšĮ Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centru kreipsimės į Vilniaus tarptautinį oro uostą, AB Lietuvos geležinkeliai, AB Lietuvos paštas, prašydami skirti renginių anonsavimui reklaminį plotą. Planuojame pagaminti reklaminius tentus su visų Klaipėdą reprezentuojančių renginių kalendoriumi bei įrengti stendus lankstinukams“, – pasakojo V.Grubliauskas.
Tikimasi, kad Lietuvos gyventojai, turėdami galimybę susipažinti su Klaipėdos kultūriniais renginiais, atvyks į uostamiestį, čia puikiai praleis laiką ir išvyks su puikiausiais atsiminimais.
„Džiaugsimės, jei užsieniečiai oro uostuose ar geležinkelio stotyse, išvydę, kokią kultūrinę programą siūlo uostamiesčio renginių organizatoriai, susidomės ir atvyks į Klaipėdą – kultūros uostą“, – tvirtino meras.