Anot Klaipėdos maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vedėjos Jūratės Mačiulienės, išanalizavus praėjusių metų duomenis paaiškėjo, kad besiskundžiančių klaipėdiečių buvo 22 daugiau nei užpernai.
Tuo tarpu per pirmąsias šių metų dienas nepatenkinti maistu buvo jau dvidešimt žmonių. „Žmonės labai nepatenkinti prekybos įmonėse perkamu maistu. Tai sudaro apie 74 proc. visų skundų. Taip pat skundžiamasi dėl gatvėse, turgavietėse ar mažose parduotuvėse įsigytų produktų“, – komentavo J.Mačiulienė.
Pernai už įvairius pažeidimus baudos buvo skirtos 74 kartus, surinkta 6 500 litų, 6 įmonių veikla buvo visai nutraukta.
Pirkėjus piktina maisto kokybė, juslinės savybės, pasibaigęs galiojimo terminas.
Šiemet skųstasi, kad turgavietėse mėsa dažnai nėra ženklinama – nenurodoma kilmės šalis, kaina.
Baudos dėl netinkamos maisto kokybės sulaukė ir viena kavinė. Pasak J.Mačiulienės, pernai buvo nemažai lankytojų, nepatenkintų būtent kavinių patiekalais.
Pernai už įvairius pažeidimus baudos buvo skirtos 74 kartus, surinkta 6 500 litų, 6 įmonių veikla buvo visai nutraukta.
„Geriausiai, kad žmonės skųstųsi iškart, nieko nelaukdami. Jiems reikėtų išsaugoti ir pirkimo dokumentus ar pakuotę. Tada mums geriau atsekti, ar yra pažeidimų“, – sakė J.Mačiulienė.
Gyventojai pasiskųsti dėl maisto kokybės gali ir nemokamu telefonu 880040403.