Automobilių ir keleivių keltas, kuriame tilps 50 automobilių ir 150 keleivių, bus statomas VLG antrinėje kompanijoje UAB Vakarų Baltijos laivų statykloje. Kelto statybos projekto vertė – 41,5 mln. Lt.
Kelto koncepciją sukūrė „Fiskerstrand BLRT AS“, o projektavimo darbus atliko didelę patirtį turinti Norvegijos laivų projektavimo kompanija „Multi Maritime AS“. Atviruose vandenyse plaukiosiančio kelto ilgis – 66,4 m, plotis – 13,6 m. Viena pirmaujančių pasaulyje klasifikavimo įstaigų „Det Norske Veritas” keltui suteiks EU C/D klasę.
Skandinavų kelto statybos darbai Vakarų Baltijos laivų statykloje prasidės 2011-ųjų kovą ir truks iki 2011-ųjų gruodžio, kai keltas bus perduotas užsakovui. Kelto korpusui pagaminti reikės 690 t metalo.
Spalio 25 d. UAB Vakarų Baltijos laivų statykla baigė paskutinio iš trijų „Saaremaa“ kelto statybą. Trijų identiškų keltų statybos projektas buvo vykdomas automobilius ir keleivius tarp Saremos salų plukdančiai Estijos kompanijai „Saaremaa Shipping Company“.
Tai vienas stambiausių laivų statybos projektų Lietuvoje, jo bendra vertė – 328 mln. Lt. Septynių denių 97,9 m ilgio ir 18 m pločio keltai „Saaremaa“ ir „Muhumaa“ sėkmingai plaukioja Estijoje, Veinamerės rajone, vykdydami reguliarius reisus tarp Kuivastos ir Virtsu bei Heljermos ir Roksukiulos uostų.
Šį mėnesį bendrovė Vakarų Baltijos laivų statykla pradėjo statyti didžiausią pasaulyje dujomis varomą keltą, kurio statybos truks iki 2011-ųjų gruodžio. 163,6 mln. Lt kainuosiančiame kelte tilps 600 keleivių ir 242 lengvieji automobiliai. Jis taip pat bus statomas Norvegijos kompanijai „Fjord1“, su kuria bendradarbiaujama jau daugelį metų.