Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 12 28

Klaipėdos jaunimui pažinti atliktas tyrimas

Užbaigtas jaunimo nevyriausybinių organizacijų išorinės komunikacijos tyrimas. Jį atliko Klaipėdos jaunimo organizacijų asociacija „Apskritasis stalas“ (KLAS) spalio – gruodžio mėnesiais. Tokio pobūdžio tyrimas Klaipėdoje organizuojamas pirmą kartą.
Įvairių staigų, organizacijų, mokyklų atstovams šią savaitę akcijos „Darom“ koordinatoriai išdavė nemažai pirštinių ir šiukšlių maišų.
Klaipėdos jaunimo organizacijų asociacija „Apskritasis stalas“ / J.Andriejauskaitės nuotr.
Temos: 2 Tyrimas Stalas

Tyrime dalyvavo 360 jaunuolių, nuo 14 iki 29 metų amžiaus. Apklausos metu buvo domimasi, kaip jaunuoliai supranta, kas yra jaunimo nevyriausybinė organizacija, ar apie jų veiklą pakanka informacijos, kokios jos pasigenda, kokios priežastys skatina ar trukdo dalyvauti organizacijų veiklose ir pan.

Bene labiausiai nustebino tai, kad net 62 proc.apklaustųjų neįvardijo, kas yra jaunimo nevyriausybinė organizacija. Internetas buvo paminėtas, kaip populiariausias, patraukliausias ir pasiekiantis didžiausias auditorijas informacijos šaltinis apie jaunimo veiklą. Dauguma jaunuolių pasigenda informacijos apie organizacijų renginius, veiklos kryptis, pasiektus tikslus bei kaip tapti jų nariu. 52 proc. apklaustųjų visai nedalyvauja jaunimo nevyriausybinių organizacijų veikloje. Dažniausiai dėl to, kad daug laiko skiria mokslams arba darbui. Klaipėdos jaunimui atrodo, kad jaunimo NVO greičiausiai atviros naujiems nariams, nes jie organizacijų varikliukas, ateinantis su naujomis idėjomis.

Klaipėdos universiteto studentų sąjunga, tyrimo duomenimis, patraukliausia ir žinomiausia jaunimo nevyriausybinė organizacija Klaipėdos mieste. Aukštas pozicijas užėmė Atviros erdvės jaunimui centras, Klaipėdos jaunimo organizacijų asociacija „Apskritasis stalas“, Socialinių mokslų kolegijos Studentų klubas.

Tyrimas padėjo atskleisti aiškesnį vaizdą, kaip jaunimo organizacijos pasirodo ir pasiekia Klaipėdos jaunuolius. Su aiškesnėmis kryptimis, kaip pritraukti naujus savo narius, organizacijos galės planuoti kitus metus.

Nevyriausybinių organizacijų išorinės komunikacijos tyrimo atlikimas yra Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos remiamo KLAS projekto „Jaunimo organizacijų stiprinimas“ dalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius