„Kadangi teritorija yra paveldosaugos zonoje, turėjome parengti specialųjį planą, bet jo rengimas dėl įvairių diskusijų užsitęsė trejus metus. Dabar, gavę naujas detaliojo plano sąlygas, rengiame jį iš naujo. Įmonei išgyventi reikia, negali imti ir nukirsti gamybinės veiklos, nieko nedaryti“, – „Verslo žinioms“ sakė „Klaipėdos laivų remonto“ vadovas Alvydas Butkus.
1994 metų Vyriausybės nutarimas numatė, kad „Klaipėdos laivų remontas“ gamybos veiklą uostamiesčio centre turėjo nutraukti nuo 2009 metų. Pagal įmonės privatizavimo sutartį gamybos teritorija turi tapti rekreacine, komercine zona, tačiau ir dabar šioje teritorijoje sėkmingai remontuojami laivai.
Klaipėdos savivaldybė žemės nuomos sutartį dėl gamybos veiklos su įmone pratęsė iki kitų metų pabaigos, nes užsitęsus teritorijos specialiojo plano rengimui baigėsi sąlygos, išduotos detaliajam planui.
Iš penkių „Klaipėdos laivų remonto“ veiklos sričių, tarp kurių kruizinių laivų terminalo, jachtų uosto operavimas, laivų agentavimas, patalpų nuoma, lėšos, gautos už laivų remontą, sudaro apie 60 proc. visų pajamų.