„Senamiesčio tuštėjimo metas turi baigtis. „Tuštėjimą“ reikia pakeisti „pildymu“. Privalome padėti lankytojams lengviau pasiekti senamiestį,“ – sakė V.Grubliauskas.
Klaipėda savo strateginiame plane yra numačiusi viešąjį transportą ir dviračius kaip prioritetines eismo priemones. Tuo tarpu šiuo metu, anot mero, senamiestis yra tiesiog ignoruotas autobusų stotelių išdėstymu ir visas prioritetas atiduotas automobiliams.
Meras atkreipė dėmesį į faktą, jog vienas autobusas atstoja maždaug 40 individualių automobilių. Vienu autobusu gali atvykti tiek pat žmonių, kiek mašinų stovėjimo vietų yra visoje Turgaus gatvėje.
„Kalbėdami apie naujų srautų pritraukimą į senamiestį, turime pirmiausiai pradėti kalbėti apie maksimalų autobusų ir dviratininkų potencialo išnaudojimą,“ – teigė V.Grubliauskas.
Meras siekia, jog jau rugsėjo 1-ai dienai būtų perkeltos autobusų stotelės į senamiesčio zoną.
Jis tvirtino, kad automobiliai nebus visiškai ignoruoti. Kaip pagalbinę priemonę senamiesčio verslo sąlygoms gerinti meras inicijuoja nemokamo stovėjimo valandas senamiesčio zonoje nuo 11.30 iki 13 val.
Tačiau belaukiant suplanuotų automobilių stovėjimo aikštelių statybos senamiesčio zonoje, stovėjimas netaps senamiesčio „gelbėjimosi ratu“.
„Senamiestyje tiesiog fiziškai nėra tiek automobilių stovėjimo vietų, jog visi liktų patenkinti. Esami gyventojai nuolatos skundžiasi pergrūstais kiemais ir išvažinėtais šaligatviais. O ten, kur galėtų būti lauko kavinės, miestas jas aukoja stovėjimo vietoms. Ilgainiui senamiestis turi teikti prioritetą pėstiesiems. Tačiau kol bus sutelktos dviračių ir autobusų infrastruktūros pajėgos, senamiestis turi „gaivintis“ ir svečiais, atvykstančiais automobiliais”, – dėstė Klaipėdos meras.