Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 02 18

Klaipėdos regioną populiarins susivieniję

Ketvirtadienį posėdžiavusi Klaipėdos regiono plėtros taryba pritarė naujos organizacijos – Klaipėdos regiono asociacijos – steigimui. Pagrindinis jos rūpestis bus regiono turizmo reikalai.
Posėdžio metu pritarta ne tik Klaipėdos regiono asociacijos steigimui, bet ir naujo prekės ženklo „Gintaro kraštas“ sukūrimui.
Posėdžio metu pritarta ne tik Klaipėdos regiono asociacijos steigimui, bet ir naujo prekės ženklo „Gintaro kraštas“ sukūrimui. / Irmos Ozturhan/15min.lt nuotr.
Temos: 1 Arūnas Burkšas

„Lietuvoje mes esame svarbiausias regionas, turizmo prasme generuojantis didžiausias pajamas“, – apie būtinybę steigti asociaciją kalbėjo Klaipėdos regiono plėtros tarybos pirmininkas Arūnas Burkšas. Septynias Klaipėdos regiono savivaldybes (Klaipėdos, Palangos, Neringos, Gargždų, Kretingos, Skuodo, Šilutės) vienijanti organizacija bus steigiama pritarus kiekvienos savivaldybės taryboms po savivaldos rinkimų.

Vienas iš pagrindinių tikslų įsteigti šią organizaciją buvo tas, jog kelios savivaldybės iki šiol dalyvavo Euroregiono „Baltija“ veikloje, o pernai vasarą panaikinus apskrities viršininko administraciją, bendros koordinacijos tarp regiono partnerių nebeliko. Be to, Euroregiono „Baltija“ nariai privalo mokėti nario mokestį, tad įkūrus asociaciją ir kiekvienai savivaldybei mokant nario mokestį, dalį iš šių pinigų bus galima skirti ir Euroregiono narystei, kadangi ten bus atstovaujama visam regionui, o ne pavieniams miestams.

Klaipėdos regionas „Baltijai“ prezidentaus 2013-aisiais. Nutarta savivaldybių taryboms siūlyti tvirtinti asociacijos steigimą nustačius 25 ct nuo kiekvieno atskirų savivaldybių gyventojo mokestį, tačiau kiekvienos savivaldybės indėlis negalės būti mažesnis nei 5 tūkst. Lt. Asociacijos sukauptos lėšos bus naudojamos atstovaujant regionui tarptautinėse turizmo mugėse ir konferencijose, rengiant įvairius projektus. Organizuojant vietines turizmo muges, šventes ar kitus neplanuotus renginius bus renkami papildomi įnašai iš kiekvienos savivaldybės.

Turistus kvies „naujas regionas“

Jau ilgokai diskutuota apie Klaipėdos regioną reprezentuojantį leidinį bei jo pavadinimą, kuris būtų patrauklus užsienio šalių turistams. Ketvirtadienį vykusio posėdžio metu iš kelių variantų pritarta prekės ženklo – „Gintaro kraštas“ – kūrimui. Jį reprezentuos informacinis lankstinukas, kuriame Klaipėdos regionas bus įvardijamas kaip gintaro kraštas. „Ilgai rengėmės ir diskutavome dėl paties pavadinimo. Šiandien įvyko krikštas: taryba pritarė „Gintaro krašto“ pavadinimui. Jis gerai skamba ir užsienio kalbomis“, – sakė A.Burkšas. Leidinyje bus skelbiama užsienio turistams aktuali informacija: regiono žemėlapis, keltų, autobusų tvarkaraščiai, savivaldybių turizmo informacijos centrų tinklalapių adresai.

Septynias Klaipėdos regiono savivaldybes vienijanti organizacija bus steigiama pritarus kiekvienos savivaldybės taryboms po savivaldos rinkimų.

Pasak A.Burkšo, su  šiuo leidinuku gerokai pavėluota, kadangi visos turizmo mugės jau eina į pabaigą. Tačiau tikimasi įšokti į kitą traukinį – paruošti lankstinuką iki rudenį Lietuvoje vyksiančio Europos vyrų krepšinio čempionato. „Reikia paruošti leidinuką toms rinkoms, kurios mums naujos, kaip, pavyzdžiui, Slovėnija. Kiekviena savivaldybė pristatys kertinius savo turizmo aspektus. Užmegztas ryšys su Krepšinio federacija, tad leidinį platinsime ir per ją“, – planais dalijosi Klaipėdos regiono tarybos pirmininkas. Leidinį rengia septynių savivaldybių turizmo informacijos centrų darbuotojai ir valdininkai, bendradarbiaujama ir su kiekvieno miesto verslo atstovais.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius