Valdžia giriasi turinti mažiausią automobilių parką lyginant su kitais miestais. Šiuo metu darbo reikmėms ir komandiruotėms naudojamos 6 transporto priemonės. Tačiau jų remontui kasmet tenka pakloti apie 20 tūkst. Lt. Didėja ir sąskaitos už degalus. Vien mero naudojama 2004 metų gamybos „Volvo S80“ per metus suryja degalų už 17, 5 tūkst. Lt.
Administracijos vadovai važinėja 2004 metų laidos „Honda Accord“. Mero pavaduotojai dalinasi tos pačios markės 2003 metų gamybos automobiliu, dar dviem „Škoda Octavia“ važinėja administracijos skyrių specialistai. Seniausia, dar 1998 metais pagaminta „Opel Vectra“ naudojasi Miesto ūkio departamento darbuotojai.
Dar trys senesnės mašinos nurašomos, nes jas naudoti būtų per brangu.
„Mero tarnybinis automobilis tarnauja vykstant į Vilnių, taip pat į užsienio miestus partnerius – Mogiliovą, Ščeciną, Kaliningradą. Būna baisu, kad gali ir negrįžti, pakeliui sugesti, subyrėti. Peržiūrėję skaičius manome, kad laikas ieškoti naujų mašinų, tačiau nedidinant dabar patiriamų išlaidų“, - aiškino savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Viačeslavas Karmanovas.
Nesikeis ir bendras tarnybinių transporto priemonių skaičius. Nors jų visiems neužtenka, savivaldybė teigia radusi išeitį – kai kuriems valdininkams, naudojantiems nuosavus automobilius darbo reikmėms, prie atlyginimo mokamas priedas už degalus. Daugiausiai – 200 Lt per mėnesį gauna Kapinių priežiūros tarnybos, įsikūrusios Lėbartuose, vadovė.
Ketinama naujais pakeisti tris seniausias mašinas. Dar vieną mikroautobusą planuojama nuomotis prireikus pavežti užsienio svečių delegacijas, nes jas vežioti tenka dviem arba trimis mašinomis.
Administracija mąsto apie dyzelinu varomus automobilius, kurių išlaikymas ne toks brangus. Pirkti išperkamosios nuomos būdu ar nuomoti, kol kas neapsispręsta. Galutinį sprendimą vadovai žada priimti pasitarę su politikais.