Jau rašėme apie tai, jog „Cocainn“ įpareigotas per 5 dienas pašalinti savo iškabą. Pasak sostinės savivaldybės Reklamos poskyrio vedėjo Dariaus Pauliaus Vizgirdos, minėtosios išorinės reklamos turinys prieštarauja Valstybinės kalbos bei Reklamos įstatymams.
Tuo tarpu naktinio klubo vadovas Algirdas Šumskas pavadinimo sąsają su populiariu narkotiku kokainu neigė: „Tai nėra narkotiko pavadinimas, nes narkotiko pavadinimas rašosi šiek tiek kitaip, – „15min“ aiškino jis. – Žodis „coca“ reiškia „baltas“, „grynas“, o „inn“ – „taverna“, „užeiga“. Tokius du dalykus sudėjome į pavadinimą. Tai yra žodžių žaismas. Matote, jūs iš karto atkreipėte dėmesį į šį pavadinimą. Jeigu jis būtų kitoks, jums nebūtų įdomu.“
Po savivaldybės sprendimo vistik atrodė, jog A.Šumskas klaidą suprato – netrukus iškaba buvo uždengta juoda medžiaga.
Tačiau 15min.lt atliko naktinį eksperimentą ir... užfiksavo iškabos metamorfozes. Ji tai matoma, tai paslėpta.
Gruodžio 9 d. vakarą nufotografavę aiškiai matomą iškabą, nusprendėme palaukti kitos dienos bei pasidomėti, galbūt reikalingi leidimai gauti. Bet... ryte keliaujant pro šalį interesas tuo domėtis dingo – reklama ir vėl uždengta audeklu.
Tomo Permino nuotr./Gruodžio 9 diena, 16.26 val. |
Įtarę klubo savininkų gudravimus, nuspręndėme stebėti, ar situacija kartosis. Atėjęs šeštadienio vakaras visas abejones išsklaidė – „Cocainn“ reklama švietė kaip ir per klubo atidarymą lapkričio mėnesį...
Paskambinome internete skelbiamu naktinio klubo numeriu.
Tomo Permino nuotr./Gruodžio 9 diena, 21.59 val. |
Atsiliepęs asmuo su pateiktais įtarimais sutikti nepanoro – pasak jo, „reklamą dengianti medžiaga galėjo būti nuplėšta vėjo“. Paklausus, ar tikrai Vilniuje kiekvieną vakarą vėjas reklamą atidengia, o ryte vėl tvarkingai uždengia, pakomentuota trumpai: „nesąmonė, taip tikrai nebuvo“. Tačiau nuotraukos pasakoja kitą istoriją.