KAM išplatino pranešimą spaudai, kuriame „apgailestauja, kad Karo muziejaus šarvuotis BTR 60PB buvo panaudotas politinei reklamai“. „Pagal susitarimą su UAB „Baltijos filmų paslaugos“ ir VšĮ „Jono Meko fondas“, šarvuotis turėjo būti panaudotas Švedijos televizijos TV6 laidos epizodui apie netradicinę kovą su neleistinose vietose statomais automobiliais Vilniaus mieste sukurti. Apie politiko dalyvavimą reportažo kūrime Krašto apsaugos ministerija nebuvo informuota“, – rašoma pranešime spaudai.
KAM atstovai teigia, kad šarvuotis BTR 60PB yra Vytauto Didžiojo karo muziejaus eksponatas. Jis yra eksponuojamas Karo muziejaus Karo technikos ir transporto skyriuje Vilniuje. Ratinių šarvuočių BTR 60PB Lietuvos kariuomenė nebenaudoja.
Gedimino prospekte šarvuočiu pervažiavęs automobilį A.Zuokas tapo populiarus tarp daugelio pasaulio šalių internautų, pateko į pirmuosius didžiausių spaudos leidinių puslapius, šmėžavo populiariausių televizijos kanalų žinių reportažuose.
Tuo tarpu 15min.lt kalbinti viešųjų ryšių specialistai buvo vieningi – norint išgarsėti, priemonės pasirinktos išties tinkamos. Tačiau jeigu tikslas yra Kelių eismo taisyklių pažeidimų prevencija, šios akcijos rezultatus reikėtų vertinti kur kas prasčiau.