Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

LESTO Lietuvoje paskelbė ekstremalią situaciją

Uragano padariniai Klaipėdoje
Eglės Petkutės/15min.lt nuotr. / Šalinami uragano padariniai Klaipėdoje
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

AB LESTO informuoja, kad po lapkričio 28-osios naktį siautusio uraganinio vėjo elektros tiekimas sutrikdytas beveik 60 tūkst. elektros vartotojų. Daugiausia elektros skirstomojo tinklo įrenginių ir linijų pažeidimų užfiksuota Kauno ir Klaipėdos regionuose.

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad LESTO duomenimis, šį rytą elektros tiekimas buvo sutrikęs apie 18600 vartotojų Kauno regione, apie 15200 vartotojų Klaipėdos regione. Vilniaus ir Panevėžio regionuose elektra negalėjo naudotis maždaug po 6100 vartotojų, Alytaus regione – 6900, Šiaulių – 3600 elektros vartotojų.

Atsižvelgdama į didelį elektros tiekimo sutrikimų mastą, LESTO bendrovėje paskelbė ekstremalią situaciją ir ėmėsi organizuoti gedimų šalinimą, pasitelkdama maksimalias pajėgas. Gedimai šalinami visose gamtos stichijų pažeistose elektros tinklo dalyse: šiuo metu dirba ne tik kelis kartus daugiau LESTO brigadų, bet ir bendrovės rangovų personalo brigadų.

Pasak LESTO Dispečerinio centro Režimų planavimo skyriaus vadovo Ervino Pareigio, daugiausia elektros tiekimo sutrikimų šiąnakt įvyko dėl ant elektros oro linijų ir jų atramų užvirtusių medžių arba jų šakų. Gedimų šalinimą šiuo metu apsunkina vis dar stiprus vėjas, lietus ir šlapias dirvožemis bei miškingose vietovėse ant kelių išvirtę medžiai.

Vartotojų  pranešimai apie elektros tiekimo sutrikimus priimami LESTO klientų informavimo telefonu 1802. Kontaktų centras ne tik priima pranešimus, bet ir informuoja klientus apie vykdomą elektros energijos tiekimo sutrikimų šalinimą LESTO teritorijoje. Bendrovei paskelbus ekstremalią situaciją, kontaktų centre gyventojų pranešimus priima kelis kartus daugiau konsultantų nei įprastomis dienomis.

Skambučių priėmimo skaičius per valandą šį rytą buvo 20 kartų didesnis nei įprasta tokiu paros metu. Maždaug 80 proc. visų skambinančiųjų aptarnaujama per 20 sekundžių. Gyventojai, paskambinę į kontaktų centrą, gali palikti savo pranešimus, kad su jais būtų susisiekta.

„Dėkojame klientams už supratimą bei pagalbą šalinant gamtos stichijų padarinius. Užtikriname, kad imtasi visų būtinų priemonių, kad elektros energijos tiekimas būtų atstatytas kaip galima greičiau“, – sakė E.Pareigis.  Pasak jo, gamtos stichijų atvejais elektros energijos tiekimo atstatymo laikas priklauso nuo gedimų masto, konkrečių gedimų priežasčių, jų sudėtingumo ir gedimų vietos pasiekimo galimybių (privažiavimo sąlygų). Pirmiausia bendrovės operatyvinės brigados pašalina tuos gedimus, kurie susiję su elektros tiekimu didesnei vartotojų daliai ir ypatingos reikšmės visuomeninės paskirties objektams. Pirma šalinami vidutinės įtampos, po to žemos įtampos linijų ir įrenginių gedimai.

Informaciją apie elektros tiekimo situaciją LESTO atnaujins šiandien apie 13 val.

LESTO primena gyventojams, jog siaučiant gamtos stichijoms, būtina laikytis saugaus elgesio reikalavimų. Atsakingi ir apdairūs veiksmai padės išvengti nelaimingų atsitikimų:

– Pastebėjus nutrūkusį elektros energijos oro linijos laidą ar elektros energijos linijos atvado laidą, jokiu būdu negalima jo liesti ir priartėti arčiau jo kaip 8 metrai.

– Negalima artintis ir liesti ant elektros energijos laidų užvirtusių medžių, kadangi jie taip pat gali būti pavojingi žmogaus gyvybei.

– Pastebėjus apgadintus ar kibirkščiuojančius elektros energijos įrenginius, ant gatvės, automobilių ir kitur nukritusius, nutrauktus laidus, būtina nedelsiant pranešti LESTO telefonu 1802 arba bendruoju pagalbos telefonu 112.

– Siekiant padėti žmogui, nukentėjusiam nuo elektros srovės, būtina laikytis atsargumo ir iškviesti greitąją pagalbą telefonu 112.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min