Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Lietuva kratosi aviacijos užkampio etiketės

„Ryanair“ kompanijos lėktuvas
BFL/Tomo Lukšio nuotr. / „Ryanair“ kompanijos lėktuvas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prieš keletą metų Lietuva buvo išbraukta iš daugelio oro bendrovių žemėlapių, tačiau pirmojo 2011-ųjų pusmečio šalies oro uostų rezultatai rodo, kad padėtis jau akivaizdžiai pagerėjusi.

Trijuose tarptautiniuose šalies oro uostuose per pirmus šešis šių metų mėnesius keleivių gerokai pagausėjo, labiausiai – Kaune, tačiau kovodami dėl vietos po saule mūsų oro uostai pradėjo kaišioti kojas vienas kitam, antradienį informuoja dienraštis „Lietuvos rytas“ .

Per Tarptautinį Vilniaus oro uostą šiemet birželį skrido 186,1 tūkst. keleivių – net 24,5 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu.

Oro bendrovių varžytuvėse pirmauja užsakomųjų skrydžių įmonė „Small Planet Airlines“ – birželį ji skraidino 17 proc. visų Vilniaus oro uosto keleivių.

Vos du mėnesius į Lietuvos sostinę skraidanti airių pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ atsiriekė antrąjį pagal dydį pyrago gabalą – 15 proc. keleivių, balandį skrydžius pradėjusi vengrų „Wizz Air“ – 13 proc.

Nors Palangos oro uostas keleivių skaičiumi neprilygsta kitiems dviem šalies oro uostams, Palanga džiaugiasi pritraukianti vis daugiau turtingų žmonių

Tarptautinis Kauno oro uostas viliasi per šiuos metus aptarnauti per 900 tūkst. keleivių – 11 proc. daugiau nei pernai.

Nors šių metų pirmojo pusmečio rezultatas (40 proc. daugiau keleivių nei pernai per 6 mėnesius) įspūdingas, birželį keleivių sumažėjo kone 10 proc., palyginti su pernykščiu birželiu.

Tuo metu iš Vilniaus jau skraidino dvi pigių skrydžių bendrovės – vengrų „Wizz Air“ ir airių „Ryanair“, bazę įrengusi Kaune.

„Priežastys paprastos – iš sostinės pradėjo skraidyti „Wizz Air“, o „Ryanair“ į Cheroną Ispanijoje ir Milaną Italijoje taip pat ėmė skraidyti iš Vilniaus“, – sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

Šiemet per pusmetį skrydžių iš Kauno surengta 4,5 tūkst. – 20 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu.

Du trečdaliai atvykstančiųjų į Palangą – verslo klientai. Daugiausiai jų atvyksta su Skandinavijos avialinijomis (SAS) – 50–60 tūkst. žmonių.

„Ypač daugėja keleivių iš Oslo. Daugiau atskrenda ir iš Maskvos, tačiau rusai dažniausiai atvyksta poilsiauti“, – kone visada pilnais 50 vietų lėktuvais, besileidžiančiais Palangoje, džiaugėsi Tarptautinio Palangos oro uosto generalinė direktorė Jolanta Jucevičiūtė.

Nors Palangos oro uostas keleivių skaičiumi neprilygsta kitiems dviem šalies oro uostams, Palanga džiaugiasi pritraukianti vis daugiau turtingų žmonių – šiemet birželį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, Lietuvos pajūryje nusileido pusšimčiu daugiau privačių lėktuvų. Jų šeimininkai – daugiausia švedai, vokiečiai ir rusai.

Privačių lėktuvų savininkus patraukė bemaž 10 kartų susitraukę oro uosto paslaugų įkainiai: šįmet nusileisti nuosavu orlaiviu kainuoja iki 100 litų. Šia paslauga dažniausiai naudojasi reikalų Klaipėdoje turintys užsienio verslininkai, bet dažnas atvyksta tiesiog pailsėti.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min