Kaip praneša Estijos naujienų portalas postimees.ee, Lietuvos susisiekimo ministras Eligijus Masiulis trečiadienį susitiko su bendrovės SAS („Estonian Air" yra jos dukterinė kompanija) atstovais, kad aptartų galimybę atnaujinti skrydžius iš Vilniaus į kitus Europos miestus, iš rinkos pasitraukus „flyLAL".
E.Masiulio teigimu, net ir šiais ekonominio nuosmukio laikais labai svarbu išlaikyti oro susisiekimą su svarbiausiais Europos miestais, taip pat ieškoti naujų rinkų.
Oficialiai ministras su SAS atstovais dėl nieko nesitarė, tačiau neatmetama, kad ant bankroto ribos atsidūrusios „flyLAL" vietą greitai gali užimti „Estonian Air".
Estijos aviakompanijos atstovė spaudai Ilona Eskelinen postimees.ee nepatvirtino šios informacijos. Tačiau ji pranešė, kad „Estonian Air" iš tiesų yra suinteresuota Lietuvos rinka.
Pati „Estonian Air" yra gyva tik dėl kredito, kurį išskyrė SAS. Todėl neaišku, kaip ji susidorotų su keleivių srautu Vilniuje.
Lietuvos aviakompanija „flyLAL“ liko skolinga maždaug 30 tūkst. žmonių, kurie iš anksto įsigijo bendrovės bilietų. Nors žmonės gali rašyti pretenzijas ir reikalauti grąžinti jiems pinigus, niekas nėra įsitikinęs, kad jiems pasiseks.