Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 09 27 /11:54

Lietuvos ambicijos – socialiniuose tinkluose surinkti 1 000 000 „like“

Milijonas „like“ (angl. „patinka“) už Lietuvą – toks ambicingas projektas pradedamas penktadienį, pasaulinę turizmo dieną. Kampanija „Like‘able Lithuania“, kurią Valstybinis turizmo departamentas vadina „oficialiu mūsų šalies gerbėjų surašymu“, bus vykdoma socialiniuose tinkluose. Kartu bus renkama vieta, kur pastatyti rankos su iškeltu nykščiu – „like“ ženklo – skulptūrą. Dėl to varžysis keturi turistų labiausiai lankomi šalies miestai.
„Facebook“ simboliu tapęs mygtukas „Patinka“.
„Facebook“ simboliu tapęs mygtukas „Patinka“. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kampaniją žadama vykdyti penkiuose socialiniuose tinkluose ir tęsti, kol bus surinkta mažiausiai 1 000 000 simpatijų. 

Pasak departamento direktorės Raimondos Balnienės, tokia Lietuvos populiarinimo forma pasirinkta neatsitiktinai. „Prieš keliaudami žmonės aplanko mažiausiai 22 interneto svetaines ir socialinius tinklus. 52 proc. „Facebook“ narių tik remdamiesi savo draugų patarimu planuoja keliones: kur keliauti, kur apsistoti, ką aplankyti“, – penktadienį per kampanijos pristatymą sakė ji.

Tomas Nemura ir Raimonda Balnienė
Tomas Nemura ir Raimonda Balnienė

„Atvykstamojo turizmo rodiklis – 2 mln. žmonių. Jei norime pasiekti 3 mln., be socialinės medijos nieko nebus“, – pridėjo R.Balnienė.

Trumpame kampanijos filmuke angliškai pristatoma keletas viliojančių dalykų, kuriuos galima rasti mūsų šalyje. „Lietuva yra daugelio "like'able" (angl. „mėgtinų“) vietų šalis“, – teigė šį projektą įgyvendinančios skaitmeninės komunikacijos agentūros „The Chocolate“ vadovas Tomas Nemura.

Vien simpatijų rinkimų projektas neapsiribos. Bus parengta 10 vaizdo pristatymų apie įvairias lankytinas vietas, o visus ateinančius metus internete bus pristatomos priežastys, kodėl galima mėgti Lietuvą ir kodėl verta joje lankytis. Kaip teigė T.Nemura, nuomonė apie šalį susidaroma iš daugybės patirčių, įspūdžių ir atsiminimų, susijusių su aplankyta vieta.

VIDEO: Kampanijos „Like'able Lithuania“ filmukas

Lietuva esą gali suvilioti daugeliu lankytinų vietų, gamtos objektų, garsių žmonių, renginių ir dėl kitų priežasčių.

Todėl kitus 12 mėnesių kiekvieną dieną bus skelbiama po kvietimą atvykti į Lietuvą, nurodant vis skirtingą dalyką, galintį privilioti keliautojus, – Kuršių Neriją, naktinius klubus ir taip toliau. „Tai bus lyg vieno kąsnio turinio porcijos“, – kalbėjo „The Chocolate“ vadovas.

Tomas Nemura
Tomas Nemura

Taip bus taikomasi į 18–34 metų žmones, gyvenančius šešiose šalyse: Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Rusijoje ir Baltarusijoje, viliantis, kad jie ne tik patys susipažins su Lietuva ir galbūt sugalvos atvykti, bet ir skleis šią žinią plačiau.

Vietą „Like“ skulptūrai išrinks interneto lankytojai

Be to, interneto lankytojai bus prašomi nuspręsti, kuriame Lietuvos mieste pastatyti iškelto nykščio – „like“ simbolio – skulptūrą. Dėl šios teisės varžysis keturi miestai, anot R.Balnienės, atrinkti „už nuopelnus“ – lankomiausi iš visų (pritraukiantys 1,3 mln. turistų): Vilnius, Kaunas, Druskininkai ir Palanga.

Rinkimai vyksta specialiame tinklapyje. Čia lankytojai gali ne tik rasti oficialius miestų pristatymus (labiausiai atpažįstamų vietų nuotraukas su trumpais aprašymais), balsuoti, bet ir patys kurti turinį bei taip uždirbti miestams papildomų simpatijų. Pavyzdžiui, žmonės gali įkelti mobiliojo telefono aplikacija „Instagram“ padarytas nuotraukas: nuo savo biuro iki oro balionų danguje. Pridėjus žymę „like'able Vilnius/Kaunas/Druskininkai/Palanga“, nuotrauka automatiškai atsiras tinklalapyje.

Lankytojai taip pat gali palikti komentarų, kokį mato vieną ar kitą miestą ir kodėl jį mėgsta. „Gedo pilis“, „Su meduoliais“, „Vakarėja, ar girdėjai?“ – tokių komentarų jau parašyta apie Vilnių.

Kiekvienas interneto lankytojas, prisidėjęs prie projekto, galės atsisiųsti specialų sertifikatą – tarytum dalelę būsimos skulptūros.

Kuris miestas – Vilnius, Kaunas, Druskininkai ar Palanga – pelnys teisę pastatyti „like“ skulptūrą, priklausys nuo surinktų taškų. Nugalėtoją žadama paskelbti gruodį. Nors renginyje dalyvavę miestų atstovai rinkimus pavadino žaidimu, jie rimtai pasirengę nugalėti ir net yra parinkę vietas, kur statytų skulptūrą.

Andrius Kupčinskas ir Artūras Zuokas
Andrius Kupčinskas ir Artūras Zuokas

Pavyzdžiui, kitąmet 220 metų sukaktį, kaip yra paskelbti gydomuoju kurortu, švęsiantys Druskininkai, parlamentarės Kristinos Miškinienės žodžiais, skulptūrą mato pačioje senamiesčio pradžioje. Anot jos, kurortas sulaukia daugybės turistų iš visų minėtų šalių, gal tik britų mažiau.

Tuo metu Palanga, anot jos tarybos nario Nerijaus Stasiulio, iškeltą nykštį statytų prie įvažiavimo į patį miestą, kad ji pasitiktų ir palydėtų visus, atvykstančius prie jūros. „Kad milijoną surinktume per mėnesį“, – palinkėjo jis.

Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, priminęs, kad prieš dvejus metus pastatytoje „Žalgirio“ arenoje jau apsilankė pusantro milijono žmonių, juokais išreiškė viltį, kad jie padės surinkti mažiausiai milijoną simpatijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius