Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, internetinės parduotuvės laisvalaikiodovanos.lt projekto vadovas Rokas Černiauskas sako, kad pagrindiniai klientai, ieškantys dovanų mamos – 25-40 metų amžiaus žmonės, o populiariausia dovana masažas.
Kelionių agentūros „Estravel“ vadovė Žydrė Gavelienė teigia, kad dabar mamoms, ypač jaunesnėms, daug maloniai gauti ne gėlių ar knygą, o kelionę. Tai nebūtinai būna tolimos kelionės – tai ir ekskursijos po Vilnių, į SPA Lietuvoje ar kaimyninėse šalyse. Populiariausios ekskursijos yra po Vilnių, ypač apie žymiausiais Lietuvos moteris. Tokių ekskursijų populiarumą lemia ir tai, kad jų kaina panaši į puokštės.
Visgi tradicinė dovana Motinos dienos proga išlieka gėlių puokštė. Vienas iš salono „Tarp gėlių“ savininkų Sigitas Mankus teigia, kad pirmąjį gegužės sekmadienį apyvarta padidėja tris kartus. Ir internetu gėlėmis prekiaujančios įmonės atstovas teigia, kad šia proga sulaukiama labai daug sveikinimų iš užsienyje gyvenančių žmonių, negalinčių grįžti ir pasveikinti mamų.