Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 08 31

Naujausias žingsnis – atleidimai „Autrolyje“

Troleibusų vairuotojų atlyginimus sumažinusi bendrovė „Autrolis“ žengė kitą žingsnį – įmonės vadovai paskelbė apie ketinimus atleisti 88 darbuotojus, iš kurių 40 – vairuotojai. Neterminuotą streiką praėjusią savaitę pradėjusios profesinės sąjungos vadovas šią žinią vadina blefu ir rugsėjo 1-ą suplanuotos antrosios streiko akcijos neatsisako.
Troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga net ir paskelbus apie dalies darbuotojų atleidimą neatsisako ketinimų tęsti neterminuotą streiką.
Troleibusų vairuotojų profesinė sąjunga net ir paskelbus apie dalies darbuotojų atleidimą neatsisako ketinimų tęsti neterminuotą streiką. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Bendrovę „Autrolis“ valdanti Kauno miesto savivaldybė vakar paskelbė, jog su profesine sąjunga nepavykus susitarti dėl visų vairuotojų atlyginimo sumažinimo, įmonė yra priversta atleisti dalį darbuotojų. Pasak „Autrolio“ generalinio direktoriaus Mindaugo Lego, šis sprendimas skolose paskendusiai bendrovei yra neišvengiamas.

Susitarti su vairuotojus vienijančios profesinės sąjungos nariais nepavyko. Jos lyderis ir toliau reikalauja, kad bendrovė dar kartą padidintų troleibusų vairuotojų atlyginimus. Jo teigimu, vairuotojai turėtų uždirbti iki 6 tūkst. litų, kaip kitose ES šalyse

„Siūlėme mažiau skausmingą sprendimą, tačiau profsąjunga su juo nesutiko. Rugpjūčio 28 dieną informavome profsąjungą apie tai, kad ketinama iš viso atleisti 88 darbuotojus, iš jų apie 40 – vairuotojų. Norėdama išgyventi, bendrovė neturi kito pasirinkimo“, – oficialiai išplatintame pranešime cituojamas M.Legas. – Susitarti su vairuotojus vienijančios profesinės sąjungos nariais nepavyko. Jos lyderis ir toliau reikalauja, kad bendrovė dar kartą padidintų troleibusų vairuotojų atlyginimus. Jo teigimu, vairuotojai turėtų uždirbti iki 6 tūkst. litų, kaip kitose ES šalyse. Bendrovė, kuri gauna subsidijas ir kompensacijas iš savivaldybės  bei mokesčių mokėtojų pinigų, negali patenkinti profsąjungos reikalavimų“.

Pasak Kauno troleibusų vairuotojų profesinės sąjungos pirmininko Petro Balčaičio, vakar paskleista žinia apie dalies vairuotojų atleidimą yra „Autrolio“ vadovybės blefas – esą prasidedant rudeniui troleibusų vairuotojų darbo krūviai didės, tad kalbos apie jų išmetimą iš darbo neatitinka tikrovės.

„Aš manau, kad čia paprasčiausiai yra kalbos, neturinčios nieko bendro su realybe. Tai mėginimas daryti psichologinį poveikį troleibusų vairuotojams, kad jie nestreikuotų rugsėjo 1 dieną, – savo nuomonę dėstė P.Balčaitis. – Kalbos apie per didelį vairuotojų skaičių netelpa į jokius rėmus. Artėja rudens sezonas, Kauno miesto savivaldybė neišsivers be sprendimo padidinti gatvėmis važinėjančių troleibusų kiekį. Nes tiek, kiek važinėjo vasarą, tikrai nesugebės aptarnauti gyventojų.“

Pasak profsąjungos lyderio, jeigu šiandien „Autrolio“ vadovai neatšauks sprendimo dėl vairuotojų atlyginimų sumažinimo, dalis įmonės darbuotojų rytoj surengs antrąją neterminuoto streiko akciją, truksiančią nuo 4 iki 24 val. Tiesa, kaip pripažino P.Balčaitis, prie streiko turėtų prisijungti kiek mažiau vairuotojų nei praėjusią savaitę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius