Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naujieji metai Palangoje: viešbučio klientės ir direktoriaus konfliktas

Palangos verslininkai, švenčių laikotarpiu ketinantys branginti tik apgyvendinimo paslaugas, bet ne maitinimą, tikisi sulaukti gausių svečių. Tiesa, per šių metų Kalėdas ar Naujuosius ant tilto į jūra nepavyks pasivaikščioti – jis uždarytas remontui.
A.Kubaičio/BFL nuotr. / Vilnietei Naujųjų sutikimas Palangoje apkarto: žadėtos puotos ji nesulaukė.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Naujųjų metų sutikimas Palangoje apkarto vilnietei Astai, ji teigia nusivylusi aptarnavimu ir maistu viešbutyje. Tuo tarpu viešbučio atstovai sako priešingai – jie parašė pareiškimą policijai dėl vagystės.

Kaip Asta pasakojo portalui 15min.lt, dar gruodžio pradžioje ji ėmė ieškoti, kur galėtų sutikti Naujuosius metus. „Laukiau atvykstančio svečio ir norėjau parodyti, kaip šauniai pajūryje sutinkami ir vaišinami svečiai. Pasiūlymų pradėjau ieškoti gerokai anksčiau, nei vadinamąją paskutinę minutę, todėl ir paslaugą tikėjausi gauti kokybišką, ne paskubomis  „nugriebtą“, – teigė Asta. 

Labiausiai viliojantis jai pasirodė poilsio namų „Palangos žuvėdra“ pasiūlymas, kviečiantis sutikti Naujuosius ant jūros kranto. 

Nusivylė maistu
 
Kaip pasakojo moteris, viešbutyje su svečiu ji pasirodė vakarop ir susimokėjo 320 Lt. „Paklausėme, ar galėsime restorane atsiskaityti banko kortele. Mus nuramino, kad nebus jokių problemų“, – teigė pašnekovė. 
 
Moters teigimu, atėję vakarienės jie rado nepadengtą staliuką, o staiga prisistačiusi padavėja paprašė susimokėti už vakarienę 240 Lt, nes esą neveikia kortelių skaitytuvas. Jei ne – paprašyta palikti kokį nors dokumentą. 
 
„Tai, kas vyko toliau, tiesiog pritrenkė. „Bajoriškas kiaulienos kepsnys su baravykais“ (citata iš internetinio skelbimo) – taip skambiai vadinamas atšalęs  patroškintas mėsos gabaliukas apipiltas padažu ir keptomis bulvėmis (taip atrodo kompleksiniai pietūs pigioje valgykloje). Patyrėme lengvą šoką, kepsnys taip ir liko „didžiuotis“ ant stalo, kol padavėja jį paėmė ir pasiūlė „gurmanišką mėsos ir sūrių rinkinuką“ (citata iš internetinio skelbimo) – taip gali būti vadinamas tik aukščiausios kokybės maistas, o ne tai, kas buvo patiekta: ant nedidelės lėkštelės penkios riekės virto vyniotinio, pora agurko, pomidoro ir paprasto geltono sūrio gabaliukų su keliomis alyvuogėmis. Prie šio „gurmaniško“ patiekalo nei mes, nei prie kaimyninio staliuko sėdintys svečiai net neprisilietėme, nes tai daugiau priminė gedulingų pietų užkandą”, – pasakojo Asta.
 
Ryte vilnietė nusivylė ir pusryčiais. Žadėtų rūkytų šonkaulių prie kopūstienės nebuvo. Šalia esą buvo pasiūlyta paplaukusi „balta mišrainė“, ryžių salotos ir kelios lėkštės su šaltiena. Bandyta aiškintis su administratore, kuri atsiprašė už sugadintą šventę ir, kaip pasakojo Asta, pasiūlė nemokėti už nesuteiktas žadėtas paslaugas ir sugadintą nuotaiką.
 
„Išvykstant  viešbučio registratūroje valgyklos administratorė vėl ėmė reikalauti susimokėti, nes, jos teigimu, direktorius iš jos atlyginimo išskaičiuos reikiamą sumą. Po diskusijų apie stulbinančiai išreklamuotą šventinę vakarienę, o realiai pateiktus „šventinius kompleksinius pietus“ (tik taip galiu pavadinti šią vakarienę) administratorė vis tik sutiko ir įvertino savo šventines paslaugas 36 Lt. Poilsio namų registratūroje (tik ten veikė kortelių skaitytuvas) administratorė įvardino sumą (36 Lt) viešbučio darbuotojai, kuri dar pasitikslino ir gavusi patvirtinimą nuskaitė nuo mano kortelės sąskaitos 36 Lt”, – toliau pasakojo vilnietė. 
 
Kita versija
 
Pirmadienį Asta sulaukė skambučio iš viešbučio direktoriaus. Jis esą pareikalavo pervesti pinigus. „Jis teigė, kad turiu susimokėti už tai, kad rezervavau staliuką ir prisėdau prie jo, ir visiškai nesvarbu, kas buvo toliau. Mano pretenzijos esą tik demagogija, ir direktorius nenori to girdėti”, – pasakojo Asta. 
 
Po šio incidento ji kreipėsi į vartotojų teises ginančias institucijas. 
 
Tuo tarpu poilsio namų „Palangos žuvėdra“ vadovas Kristupas Šliogeris pasakojo kiek kitokią istorijos versiją. Dėl incidento, kai klientai išvyko nesusimokėję, nors naudojosi paslaugomis, jis kreipėsi į policiją. „Tai etatiniai sukčiai, išvykę nesusimokėję. Naudojosi visomis paslaugomis ir tik po to pasakė, jog nepatiko. Po visko“, – pasakojo jis 15min.lt.
 
Direktorius sakė, kad tai buvę vieninteliai svečiai, nepatenkinti Naujųjų sutikimu. „Po Naujųjų svečiams pasiskambinau, pasiteiravau, kaip jiems šventė. Visi buvo patenkinti“, – pasakojo pašnekovas. 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min