Tokį sprendimą priėmė Konkurencijos taryba.
Tyrimas Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste buvo pradėtas 2009 m. sausio 15 d. Bendrovė „Klaipėdos konteinerių terminalas“ buvo pateikusi skundą, kad „Lietuvos geležinkeliai“ piktnaudžiauja dominuojančia padėtimi, taikydama diskriminacines sąlygas atskiroms krovos įmonėms – privažiuojamojo kelio sutartyse nustatydama mokestį už „Lietuvos geležinkeliai“ nuosavybės teise priklausančių privažiuojamųjų kelių priežiūrą ir remontą.
Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba konstatavo, kad „Klaipėdos konteinerių terminalas“ skundas buvo nepagrįstas. Nors iš visų Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste veikiančių krovos įmonių tik „Klaipėdos konteinerių terminalas“ privažiuojamojo kelio sutartyje yra nustatytas mokestis už privažiuojamųjų kelių priežiūrą ir remontą, tačiau skirtingų sutarčių sąlygų taikymas yra objektyviai pateisinamas.
Tyrimo metu nustatyta, kad „Lietuvos geležinkeliai“, teikdami kelių priežiūros ir remonto paslaugas, nedarė jokių neteisėtų veiksmų bendrovei „Klaipėdos konteinerių terminalas“.
„Lietuvos geležinkeliai“ svarsto galimybę reikalauti iš „Klaipėdos konteinerių terminalo“ nuostolių atlyginimo.