Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Panemunės tiltu Nemuno krantus Kaune tikimasi sujungti šiemet, bet transportas dar nevažiuos

Tarybos posėdis
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr. / Tarybos posėdis
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kauno meras Andrius Kupčinskas sako, kad per šiuos metus turėtų pavykti Panemunės tiltu sujungti Nemuno krantus mieste, bet automobiliai juo dar važiuoti negalės ir apdailos darbai persikels į 2015 metus.

Kauno meras Andrius Kupčinskas sako, kad per šiuos metus turėtų pavykti Panemunės tiltu sujungti Nemuno krantus mieste, bet automobiliai juo dar važiuoti negalės ir apdailos darbai persikels į 2015 metus.

„Nepaisant publikuojamų susprogdintų tilto vaizdų, Panemunės tilto darbai vyksta, jie nebuvo sustoję ir šiemet abu krantai – Panemunės ir Šančių – bus sujungti“, – antradienį žurnalistams sakė A.Kupčinskas.

Vis dėlto meras pripažįsta, kad šiemet tiltu dar turbūt negalės važiuoti transportas.

Taip pat numatę tęsti Panemunės tilto rekonstrukciją ir sujungti krantus. Apdailos darbai gali persikelti ir į 2015 metus, – kalbėjo A.Kupčinskas.

„Kitais metais planuojame ne tik Savanorių įkalnės rekonstrukciją, bet ir tęsti K.Petrausko gatvės rekonstrukciją. Tie darbai turės būti įgyvendinti iki gruodžio pirmos dienos. Taip pat numatę tęsti Panemunės tilto rekonstrukciją ir sujungti krantus. Apdailos darbai gali persikelti ir į 2015 metus“, – kalbėjo A.Kupčinskas.

Panemunės tilto darbus planuojama dengti iš padidinto skolinimosi limito savivaldybei. Seimas gruodį padidino šių metų Kauno skolinimosi limitą 10 punktų iki 50 proc. – tai leis savivaldybei pasiskolinti papildomai 25-30 mln. litų.

106 mln. litų vertės projekto rangovė bendrovė „Kauno tiltai“ iki 2013-ųjų pabaigos atliko darbų už 32 mln. litų, tačiau sumokėta tik 12 mln. litų – padidinus skolinimosi limitą, norima sumokėti 20 mln. litų skolą.

Panemunės tiltą nugriovusi ir naują statanti bendrovė darbus vykdo savo lėšomis.

Tiltas sujungs A.Juozapavičiaus prospektą ir Tilto gatvę ir yra svarbus Kauno transporto infrastruktūros projektas. Naujasis tiltas bus 273 metrų ilgio ir 20,8 metro pločio, turės keturias eismo juostas, dabartinė perdanga bus išardyta ir ant rekonstruotų atramų įrengta nauja plieno ir betono perdanga.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min