Ieškinys dėl prekių ženklo LA BUDDHA BAR registracijos pripažinimo negaliojančia buvo pateiktas pasaulyje gerai žinomo restorano ir klubo BUDDHA BAR savininkų vardu, kadangi, jų nuomone, identiškas prekių ženklas Lietuvoje buvo registruotas nesąžiningai, pažeidžiant jų teises. Lietuvos teismai nusprendė, kad minėtas prekių ženklas Lietuvoje buvo pareikštas turint nesąžiningų ketinimų, teigiama išplatintame pranešime.
Teismas konstatavo, kad ieškovų prekių ženklas BUDDHA BAR yra atpažįstamas daugelyje pasaulio valstybių, jis yra naudojamas pakankamai ilgą laiką, ieškovų prekių ženklo naudojimo ir registracijų trukmė, paplitimas didelėje geografinėje teritorijoje, leidžia šią aplinkybę aiškinti taip, jog atsakovas, paduodamas paraišką ginčijamam prekių ženklui registruoti, žinojo arba galėjo žinoti, apie jau įregistruotą tapatų prekių ženklą ir taip veikė siekdamas sudaryti sau galimybę pasinaudoti šio prekių ženklo reputacija.
Pasak išplatinto pranešimo, šis sprendimas yra labai svarbus Lietuvos teismų praktikoje, kadangi atvėrė galimybę gerai žinomų užsienio prekių ženklų savininkams apsisaugoti nuo taip vadinamų „piratų“, kurie nesąžiningai registruoja Lietuvoje nesaugomus, tačiau užsienio valstybėse gerai žinomus prekių ženklus.