Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Po pakeitimų – eismo chaosas

Antrąja eismo juosta važiuojantiems ir į dešinę sukti norintiems vairuotojams dažnai tenka pasikliauti kitų eismo dalyvių geranoriškumu.
Eriko Ovčarenko/dienraščio „15 minučių“ nuotr. / Antrąja eismo juosta važiuojantiems ir į dešinę sukti norintiems vairuotojams dažnai tenka pasikliauti kitų eismo dalyvių geranoriškumu.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Karaliaus Mindaugo prospektu miesto centro link važiuojantiems vairuotojams, norintiems pasukti į A.Mickevičiaus gatvę, ši sankryža tapo tikru galvos skausmu.

Praėjusių metų rudenį tuometinė Kauno miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija priėmė nutarimą, kuriuo vairuotojams, važiuojantiems Karaliaus Mindaugo prospektu centro link, uždraudė iš antros eismo juostos sukti į A.Mickevičiaus gatvę.

Anot valdininko, po šių pakeitimų jo pavaldiniai kurį laiką stebėjo eismą šioje vietoje ir didesnių problemų neįžvelgė.

„Toje vietoje buvo dvigubas šviesoforas, kuris leisdavo važiuoti ir tiesiai, ir sukti į dešinę. Tačiau važiuoti į dešinę leidžianti šviesoforo sekcija užsidegdavo tik tuomet, kai užgesdavo leidžianti važiuoti tiesiai. Dėl to susidarydavo tokia situacija, kai antroje juostoje viena mašina važiuoja tiesiai, kita į dešinę, o trečia – vėl tiesiai. Kai pasikeisdavo šviesoforo fazės, viena mašina pravažiuodavo tiesiai, o kita, norinti sukti į dešinę, stovėdavo. Todėl ta eismo juosta beveik nejudėdavo“, – komisijos sprendimo motyvus aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Situacija pasikeitė

Anot valdininko, po šių pakeitimų jo pavaldiniai kurį laiką stebėjo eismą šioje vietoje ir didesnių problemų neįžvelgė. Tačiau po komisijos sprendimo praėjus keliems mėnesiams situacija pasikeitė. Vairuotojai, važiuojantys po prekybos centro „Akropolis“ garažu dešiniausia eismo juosta, prieš pat sankryžą su A.Mickevičiaus gatve atsiduria antrojoje juostoje. Tuo tarpu norintys sankryžoje pasukti į dešinę, neretai, o ypač piko valandomis, susiduria su problemomis, mat pirmoji juosta dažnai būna „užkimšta“ žalio šviesoforo signalo laukiančių vairuotojų automobiliais. Tuomet antrojoje juostoje stovinčius automobilius – trukdančius važiuojantiems tiesiai – vairuojantiems kauniečiams belieka pasikliauti kitų eismo dalyvių geranoriškumu ir laukti, kol kas nors juos įleis į pirmąją juostą. P.Keras svarstė, jog tokią situaciją galėjo lemti dėl M.K.Čiurlionio tilto estakados atsidarymo persiskirstę eismo srautai.

Stebės padėtį

„Jeigu mes ten tikrai matysime, kad srautai susiformavo tokie, kad reikia dviejų juostų posūkiui į dešinę, tuomet galbūt reikės tas pirmas dvi juostas ir skirti tik sukimui. Nors srautas tiesiai Karaliaus Mindaugo prospektu vis tik yra didesnis, – pabrėžė Transporto skyriaus vadovas. – Bet kokiu atveju Kaune po 30-40 minučių ryte ir vakare būna piko laikas, tad absoliučiai gerų sprendimų padaryti neįmanoma. Tuomet ir tenka iš dviejų blogybių rinktis mažesnę“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min