Šio prie Klaipėdos įrengto punkto tikslas – tikrinti visų automagistrale važiuojančių sunkiasvorių mašinų (daugiau nei 3,5 t) masę.
Objektą vertinusi valstybinė komisija pripažino jį tinkamu naudoti praėjusios savaitės pabaigoje.
Darbus atliko Lietuvos susisiekimo infrastruktūros įmonių grupei „Tiltra Group“ priklausanti kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“.
Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus Vitalijaus Popovo, pradėjus transporto kontrolės punkto eksploataciją, nuo Klaipėdos ir Kauno pusės atvažiuojantis krovininis transportas kelio ženklais bus nukreipiamas į svorio ir techninei kontrolę. Pirminis svorio patikrinimas bus atliktas automatiškai (elektroniniais davikliais) ir nestabdant transporto.
Krovininis transportas, neviršijęs svorio, galės tęsti kelionę, o transportas, viršijęs svorį, kelio ženklais (reversiniu šviesoforu) bus nukreipiamas į posto aikštelės teritoriją nuodugniai patikrinti. Planuojama, kad vienos transporto priemonės patikra ir dokumentų tvarkymas esant pažeidimų vidutiniškai truks pusvalandį. Krovininis transportas, neatitinkantis reikalavimų, nebus išleidžiamas iš patikrinimo posto, o nukreipiamas į aikštelę – ten bus perkraunamas krovinys.
Šiuo metu siekiant apsaugoti Lietuvos kelių dangas ir tiltus nuo žalingo perkrauto transporto poveikio pagal galiojančius norminius aktus leistinas maksimalus transporto priemonės bendrasis svoris – 40 t, o maksimali automobilio ašinė apkrova yra 11,5 t.
Iki 2004 m. gegužės 1 d. (Lietuvos įstojimo į Europos Sąjungą) krovininiai automobiliai buvo sveriami muitinių postuose, vėliau Lietuvos keliuose automobilių ašines apkrovas ir bendrąjį svorį periodiškai pradėjo tikrinti Valstybinė kelių transporto inspekcija.
Pirmojo Lietuvoje transporto kontrolės posto projekto vertė – 8,64 mln. litų (be PVM). Postas buvo pradėtas statyti 2008-ųjų rugsėjį.