„Siūlome tiesti ne visiškai naujas vėžes, o pasinaudoti jau esamu pylimu“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis, rašo „Verslo žinios“.
Anot jo, pasirinkus šį kelią, nereikėtų ilgų ir brangių žemės paėmimo valstybės reikmėms procedūrų, o pats projektas vietoj 1,8 mlrd. litų kainuotų 800 mln. litų.
Planuojama, kad traukiniai šiuo keliu galėtų važiuoti 80–100 kilometrų per valandą greičiu. Jeigu kaip buvo planuota vėžė būtų tiesiama visiškai nauju keliu, traukiniai galėtų važiuoti 160 kilometrų per valandą greičiu.
Tokiems projekto „Rail Baltica“ pakeitimams pritarė ir Europos Sąjungos transporto komisaras Antonio Tajanis.
E.Masiulis prognozuoja, kad per Lietuvą einanti geležinkelio „Rail Baltica“ vėžės atkarpa iki Kauno turėtų būti baigta iki 2013 metų.