Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Savivaldybei racionaliau įsikurti viename pastate

Kauno miesto herbas
Kauno savivaldybės nuotr. / Kauno miesto herbas
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kauno miesto savivaldybės kolegijos posėdyje buvo pristatyta informacija apie Savivaldybės administracinio pastato nuomą.

Šiuo metu savivaldybės prižiūrimi pastatai išdėstyti 53 adresais visame Kauno mieste. Administracijos padalinių tarnautojai dirba 28 skirtingais adresais įsikūrusiose patalpose, todėl savivaldybės administracija negali visiškai pritaikyti „vieno langelio“ aptarnavimo principo. Gyventojai ir savivaldybės darbuotojai patiria nepatogumų, reikia daugiau laiko ir materialinių išteklių kelionėms iš vieno padalinio į kitą. Keblumų kelia automobilių statymas, privažiavimas prie pastatų.

Reikia daug lėšų

Per metus savivaldybė pastatų remontams išleidžia 2–2,5 mln. Lt, dar musę milijono kainuoja patalpų nuoma. Kai kurie Kauno savivaldybės administracijos padalinių pastatai yra seni, priskirti paveldo objektams. Šių pastatų remontui reikalingos ypač didelės investicijos, o jų pritaikymą administracinei veiklai riboja paveldo apsaugos norminiai aktai, todėl dalis administracijos darbuotojų dirba blogai įrengtose, nepritaikytose patalpose.

Dar pernai buvo apsispręsta, jog statyti naują Kauno miesto savivaldybės pastatą reikia labai daug lėšų, kurių šiuo metu miesto savivaldybė neturi, todėl geriausia išeitis – skelbti viešą konkursą pastato ilgalaikei nuomai, nes tokiu atveju būtų pigiau nei nuomotis dabar esančias patalpas ir nuolat jas remontuoti. Kauno m. savivaldybės administracijai įsikūrus viename pastate, pakiltų Kauno įvaizdis Lietuvos ir tarptautiniu lygmeniu. Tai aktualu, nes Kaunas aktyviai dalyvauja tarptautinio bendradarbiavimo programose. Susiformuotų modernaus, sparčiai augančio Naujosios Europos regioninio centro įvaizdis. Vientisą kompleksą sudarantys skirtingų paskirčių modernūs pastatai taptų kauniečių traukos centru, skatintų miesto centrinės dalies plėtrą ir tokiu būdu prisidėtų prie subalansuotos miesto plėtros. Be to, pagerėtų teikiamų elektroninių paslaugų kokybė ir įvairovė, sumažėtų galimybių korupcijai, išaugtų bendroji viešojo administravimo paslaugų kokybė.

Suformulavo reikalavimus

Savivaldybė nustatė pagrindinius kriterijus pastatui: jis turėtų stovėti centrinėje Kauno miesto dalyje, būtų patogu pasiekti visuomeniniu transportu ir individualiomis transporto priemonėmis. Pastatas turi būti visiškai įrengtas ir pritaikytas savivaldybės funkcijoms vykdyti. Bendras pastato patalpų plotas turėtų būti ne mažesnis kaip 20 tūkst. kv. m. Norima, kad įrengtų kabinetų būtų ne mažiau kaip septyni šimtai, iš jų – ne mažiau kaip 30 proc. galima būtų transformuoti – pakeisti jų dydį. Pastate turi būti įrengta reprezentacinė posėdžių salė, mažoji posėdžių salė ir dvi posėdžių salės. Pastatas turi būti naujas arba visiškai rekonstruotas su kokybiška vidaus ir išorės apdaila, moderniais inžineriniais sprendimais.

Norint taikyti „vieno langelio“ aptarnavimo principą, naujame savivaldybės pastate turėtų būti pakankamo ploto erdvė interesantų priimamajam. Lankytojų srautams kontroliuoti galėtų būti įdiegta elektroninių leidimų sistema. Ji turėtų riboti pašalinių žmonių patekimą į savivaldybės vadovų, darbuotojų kabinetus ir reguliuoti įvažiavimą į automobilių statymo aikštelę darbuotojams. Būsimo konkurso nugalėtoją nulems ne tik pasiūlyta nuomos kaina – bus atsižvelgta ir į daugelį kitų faktorių, turinčių įtakos siūlomo pastato nuomos patrauklumui.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min