Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Seimas – prieš, kad televizijos iki 4 proc. reklamos laiko skirtų socialinei reklamai

Fontanas prie Seimo
Redo Vilimo/BFL nuotr. / Seimas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Socialinės reklamos transliavimui televizijos neprivalės skirti iki 4 proc. dienos transliavimo laiko, numatyto reklamai.

Taip nusprendė Seimas, ketvirtadienį svarstydamas Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. Už atitinkamą Ekonomikos komiteto nario Valdemaro Valkiūno siūlymą balsavo 17 parlamentarų, prieš – 6, o susilaikė 61 Seimo narys.

V.Valkiūnas siūlė ne tik įpareigoti televiziją iki 4 proc. reklamos laiko skirti socialinei reklamai ir šio laiko neįskaičiuoti į bendrą maksimalų reklamos laiką.

Parlamentaras V.Valkiūnas sakė, kad socialinė reklama labai svarbi visuomenės saugumui, sveikatai bei gerovei, daro teigiamos įtakos piliečių elgesiui: „Labai svarbu, kad socialinė reklama televizijose būtų transliuojama nuolat“.

V.Valkiūno nuomone, pataisa būtų leidusi sumažinti biudžeto išlaidas, skiriamas socialinės reklamos transliavimui.

Dėl viso Visuomenės informavimo įstatymo projekto priėmimo Seimas dar balsuos.
 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min