-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 02 10

Skundėsi dėl senos mėsos ir tarakonų

Mokykloje šmirinėjantys tarakonai, kirminais užkrėsti riešutai, pasenusi mėsa – tokius ir dar daugelį kitų pažeidimų pernai fiksavo Klaipėdos miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba.
Pernai Klaipėdos miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba gavo mažiau nusiskundimų dėl maisto nei užpernai.
Pernai Klaipėdos miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba gavo mažiau nusiskundimų dėl maisto nei užpernai. / 15min.lt/Egidijaus Jankausko nuotr.

Tiesa, guodžia bent jau tai, kad išanalizavę praėjusių metų duomenis šios tarnybos specialistai pastebėjo, kad palyginus su ankstesniais metais vartotojų nusiskundimų pernai sumažėjo.

Anot Maisto skyriaus vedėjos Jūratės Mačiulienės, pernai gauta beveik du šimtai skundų. Palyginti su 2007 metais, jų buvo 27 mažiau. Praėjusiais metais pasitvirtino mažiau nei pusė visų gautų skundų – apie 40 procentų. Specialistė spėjo, kad skundų skaičius galėjo sumažėti dėl to, jog pirkėjai susitaria su prekybos centrų, kavinių atstovais vietoje. „Už produktų kokybę yra atsakingas prekiautojas, paslaugos teikėjas. Jei žmogus nepatenkintas įsigyta preke, jam grąžinami pinigai arba pakeičiama į naują prekę. Jei pirkėjas savarankiškai kreipiasi į prekybos centrą, viešojo maitinimo įstaigą ir vietoje išsprendžia kilusius nesklandumus, paprastai jau nebesikreipia į mūsų tarnybą“, – aiškino J.Mačiulienė.

Anot jos, klaipėdiečiai dažniausiai skundėsi dėl prastos kokybės daržovių, vaisių, mėsos, žuvies, duonos gaminių. Taip pat dažnai pasitvirtindavo nusiskundimai dėl prastos kokybės kavinių patiekalų. „Ypač daug žmonių skundėsi dėl vaisių ir daržovių. Mes ir patys patikrinimų metu matome, kad prekyboje yra daug nekokybiškų vaisių ir daržovių“, – patvirtino Klaipėdos miesto valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vedėja.

Praėjusiais metais pasitvirtino mažiau nei pusė visų gautų skundų – apie 40 procentų.

Pernai pasitaikė ir itin nemalonių pažeidimų. Nefasuotuose riešutuose higienistai buvo aptikę kirminų. O vienas pirkėjas pasiskundė, kad iš prekybos centro parsinešė pasenusios mėsos. Anot J.Mačiulienės, žmogus kulinarijos skyriuje pirko keptos kiaulienos sprandinę. Parsinešęs ją namo prapjovė ir pajuto labai nemalonų kvapą. Patikrinus minėto prekybos centro kulinarijos skyrių, buvo užfiksuota pažeidimų. Higienistai net negalėjo nustatyti mėsos galiojimo laiko, todėl jos galiojimas galėjo būti jau pasibaigęs.

Į tarnybą taip pat kreipėsi vienos uostamiesčio mokyklos auklėtiniai. Jie pranešė, kad ugdymo įstaigos, kurioje jie mokosi, virtuvėje yra tarakonų. Pasirodo, jų buvo ne tik valgykloje – bjaurūs gyviai ropinėjo po visą mokyklą. Anot pašnekovės, šiuo metu mokykla jau susitvarkė su šia problema.

Už pažeidimus pernai įspėjimus ar baudas gavo 139 atstovai iš įvairių prekybos įmonių bei kavinių. Iš viso per 2008 metus iš pažeidėjų Klaipėdoje buvo surinkta daugiau kaip 5 tūkst. litų baudų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius