Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 09 24

Sprendė rebusą dėl išaugusių sąskaitų

Vieno Klaipėdos daugiabučio Taikos prospekte gyventojai rugsėjį gavo sąskaitas ir gerokai nustebo. Kodėl išaugo stogo remonto kaina ir kodėl buvo tvarkyta kanalizacija, klaipėdiečių niekas nesivargino informuoti.
Dvejus metus mokėję nemenkas sumas už stogo remonto darbus, klaipėdiečiai negavo jokio paaiškinimo, kodėl rugsėjį turi mokėti dar daugiau.
Gavę komunalinių paslaugų sąskaitą už praėjusį mėnesį, daugiabučio gyventojai pasigedo informacijos, už ką konkrečiai tenka mokėti gerokai didesnes sumas. / 15min.lt nuotr.
Temos: 1 Klaipėda

Butų valdų „Buitis be rūpesčių“ administruojamo namo gyventojai pastebėjo, kad rugpjūčio mėnesį komunalinių paslaugų sąskaitoje padidėjo mokėtina suma už namo stogo remontą. Turintiems 3 kambarių butus ši suma siekė 103 Lt. Prieš tai kas mėnesį tekdavo mokėti daugiau nei 83 Lt. Prieš dvejus metus atlikti stogo renovavimo darbai daugiabučio gyventojams atsiėjo daugiau nei 104 tūkst. Lt, o suma, kurią reikia išsimokėti, išdalyta per 24 mėnesius.

Kaip aiškino „Buitis be rūpesčių“ vadybininkė Laima Gedvilienė, tąkart konkursą laimėjo mažiausią sumą pasiūliusi bendrovė BNRG. Dvejus metus nemenkas sumas mokėję klaipėdiečiai negavo jokio paaiškinimo, kodėl rugsėjį turi mokėti dar daugiau. Kai kuriems jų komunalinės paslaugos atsiėjo daugiau nei 180 Lt.

Siuntė vieni pas kitus

Dėl pakitusių kainų klientų aptarnavimo numeriu, nurodytu sąskaitoje, skambinę gyventojai išgirdo bendrovės „City Service“ konsultantės balsą ir nukreipimą skambinti į butų valdas. Konsultantė aiškino, kad „City Service“, kuriai priklauso „Buitis be rūpesčių“, imasi tik avarinių gedimų šalinimo ir su sąskaitų išaiškinimu nieko bendra neturi, tad informacijos ieškantys klientai turi belstis į kitas duris.

Kodėl staiga padidėjo suma už stogo remontą, namų valdos „Buitis be rūpesčių“ vadybininkė L.Gedvilienė teigė, kad apskaičiavus jau paskutinę įmoką už šiuos darbus buvo priskaičiuoti papildomi pinigai dėl pakilusio pridėtinės vertės mokesčio.

Taip neva rūpinamasi gyventojų patogumu, kad šiems nereikėtų kitą mėnesį mokėti nedidelio likučio. Paklausta, kodėl apie tokius pasikeitimus nebuvo informuoti gyventojai, vadybininkė tik paaiškino, kad į vieną komunalinių paslaugų sąskaitos lapą netelpa tiek informacijos. Darbuotoja situaciją komentavo argumentuodama, kad apie stogo darbų remonto įkainius gyventojai buvo skelbimu informuoti prieš dvejus metus, tiesa, per tą laiką informacija galbūt pasimiršo.

Įdomu ir tai, kad tąkart, remonto darbų laimėtoju paskelbus bendrovę BNRG, namų valda „Buitis be rūpesčių“ gyventojams nesugebėjo paaiškinti, kaip surinko 51 proc. parašų, kurių reikia norint pradėti darbus – jų raštiškai nepateikė.

Dar vienas kirtis per kišenę

Daugiabučio gyventojus papiktino ir nemenkos sumos, kai kam per 40 Lt, už kanalizacijos valymo darbus. Kodėl buvo remontuota kanalizacijos sistema, gyventojai paaiškinimo sulaukė tik prisiskambinę namą administruojančiai vadybininkei. Ši paaiškino, kad rugpjūčio pabaigoje gautas iškvietimas iš vieno buto ir pranešta apie užsikimšusią virtuvės nuotekų sistemą. Kadangi konkrečios priežastys, kodėl užsikimšo nuotekų sistema, nenustatytos, išvalyti 8 metrai kanalizacijos sistemos, o už įvykdytus darbus teko sumokėti visiems tos laiptinės vienos eilės butų gyventojams.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius