Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 11 04

Statyboms uostas išleis milijonus

Perkėlos gatvės remontas, giliavandenio uosto galimybių studija, Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybos – valstybiniame jūrų uoste verda darbai ir netrūksta planų.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / 15min.lt nuotr.

Jau pavasarį turėtų prasidėti darbai Tarptautinės perkėlos link besidriekiančioje Perkėlos gatvėje. Ji bus sutvarkyta nuo Vakarų laivų gamyklos iki Konteinerių terminalo. Jau kurį laiką kalbėta, kad gatvė, kurią vos atvykę keltais į Klaipėdą išvysta turistai, svečiams turėtų sudaryti slogų įspūdį. Prasta gatvė taps šiuolaikiška – bus paplatinta, sutvarkytas čia esantis tiltas, apšvietimas.

„15min“ nuotr. /Dėl uosto šiom dienom verda karštos diskusijos.
„15min“ nuotr. /Uostas.

„Konkurse gatvei tvarkyti dalyvavo 6 kompanijos. Darbų sąmata siekė 17,3 mln. Lt, nugalėjo kompanija „Žemaitijos keliai”, pasiūliusi mažiausią – 7,35 mln. Lt kainą. Kyla klausimas, galbūt kompanija dempingavo. Noriu nuraminti, antroje vietoje liko kompanija su 7,4 mln. Lt suma“, – sakė uosto generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.

Jau paskelbtas konkursas dėl Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo statybų, kurių vertė – 148 mln. Lt. „Esame išsiuntę kvietimus Lietuvos bei Vidurio ir Rytų Europos kompanijoms. Mano žiniomis, apie dešimt jų iš įvairių Europos valstybių ir Lietuvos nori dalyvauti konkurse. Vokus su pasiūlymais atplėšime sausį, tikimės, geros konkurencijos ir palankių kainų“, – tęsė E.Gentvilas.

Dėl giliavandenio uosto – naujas konkursas

Neseniai vyko dar vienas konkursas – dėl giliavandenio uosto galimybių studijos rengimo. Pasak  uosto direktoriaus infrastruktūrai Vidmanto Paukštės,  konkurse panoro dalyvauti trys kompanijos, tačiau išanalizavus situaciją jis buvo nutrauktas. V.Paukštė neslėpė, kad taip pasielgta dėl per didelių pasiūlytų kainų. Bendrovės už galimybių studijos rengimą pasiūlė 6–7 kartus didesnes kainas, nei uosto direkcija yra numačiusi išleisti. Supaprastinus techninę užduotį konkursas bus skelbiamas iš naujo.
 

Artimiausiu metu bus skelbiamas konkursas ir dėl prieplaukos statybos prie krantinių. „Dirbame, kad sudarytume konkurenciją statybos ir projektavimo darbams, nes tik konkurencija užtikrins, kad kainos kristų. Tai parodė konkursai dėl akmenų iš dugno iškėlimo ir kitų darbų. Gatvių, geležinkelio statybos kainos krinta, liko įveikti krantinių statybos kainas“, – sakė V.Paukštė.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius