Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

STT sukurpti kaltinimai TV3 ir lobistui A.Romanovskiui subliūško: prokurorai nutraukė bylą

Laura Blaževičiūtė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Bendrovės „Tele-3“ vadovė Laura Blaževičiūtė
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nutrauktas ikiteisminis tyrimas dėl finansinių operacijų televizijos bendrovėje „Tele-3“. STT agentai 2014 m. pradžioje „Tele-3“ generalinę direktorę Laurą Blaževičiūtę buvę apkaltinę dėl galimo dokumento klastojimo, turto iššvaistymo, apgaulingos buhalterinės apskaitos tvarkymo ir mokesčių vengimo. Bendrovė „Tele-3“ buvo kaltinama neva neteisėtai sumokėjo bendrovės konsultantui Andriui Romanovskiui už atliktus darbus 29 040 litų ir vengė sumokėti 12 327 litų mokesčių.

Generalinė prokuratūra penktadienį nutraukė ikiteisminį tyrimą, kuris buvo pradėtas kilus abejonėms dėl uždarosios akcinės bendrovės „Tele 3“, užsiimančios radijo ir televizijos bei kita veikla, finansinių operacijų teisėtumo.

Toks sprendimas priimtas įvertinus visus tyrimo metu surinktus duomenis ir nenustatančius aplinkybių bei faktų, kurie patvirtintų pagrįstai 2012 m. rudenį tyrėjų iškeltus pradinius įtarimus dėl turto iššvaistymo, dokumentų klastojimo bei nusikalstamų veikų finansų sistemai ir nuosavybei, rašoma Generalinės prokuratūros atstovų penktadienį paviešintame pranešime.

Tyrimo metu buvo aiškinamasi, ar minėtos bendrovės vadovybė, pervesdama vienai lobistų kontorai beveik 30 tūkst. litų už kelionę į užsienį, neiššvaistė šios bendrovės turto ir neklastojo dokumentų.

Šių metų pradžioje Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) Panevėžio skyriaus agentai „Tele-3“ generalinei direktorei Laurai Blaževičiūtei buvę pareiškę įtarimus tyrime neva dėl galimo dokumento klastojimo, turto iššvaistymo, apgaulingos buhalterinės apskaitos tvarkymo ir mokesčių vengimo. Jai uždrausta be prokuroro leidimo išvykti iš Lietuvos. Bendrovė „Tele-3“ buvo kaltinama neva neteisėtai sumokėjo bendrovės konsultantui A.Romanovskiui už atliktus darbus 29 040 litų ir vengė sumokėti 12 327 litų mokesčių. „Tele-3“ šiuos įtarimus iškart įvertino kaip visiškai nepagrįstus ir buvo pasirengusi tai įrodyti.

Atlikus šiame tyrime visus būtinus procesinius veiksmus, apklausus liudytojus bei įtariamuosius nustatyta, kad minėta pinigų suma buvo pervesta už realiai suteiktas lobistines paslaugas ir nėra susijusi su kelionės apmokėjimu, dėl kurio yra pasirašytas skolos suderinimo aktas.

Prokurorui konstatavus, kad tiriamos finansinės operacijos atliktos neperžengiant civilinės teisės ribų ir nepadarant žalos valstybės interesams, jos finansų sistemai ar kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, ikiteisminis tyrimas buvo nutrauktas.

„Mūsų veikla paremta griežta veiklos kontrole. Esame visiškai ramūs dėl savo veiklos skaidrumo ir teisėtumo, todėl įrodysime, kad bet kuris iš šių įtarimų yra visiška netiesa“, – yra sakęs UAB „Tele-3“ valdybos pirmininkas, „Modern Time Group“ vykdomasis prezidentas vidurio Europos šalyse Marekas Singeris.

Generalinėje prokuratūroje penktadienį prieš vidurdienį surengta spaudos konferencija, kurioje Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento prokuroras Darius Stankevičius pateikė truputį daugiau informacijos apie šį nevykusį tyrimą.

D.Stankevičius aiškino, kad duomenys pradėti tyrimui esą buvo pakankamai rimti. Motyvuodamas tuo, kad sprendimas nutraukti bylą dar gali būti apskųstas, prokuratūros atstovas nesutiko smulkiau paaiškinti, kokiu pagrindu nepagrįstai buvo bandoma kelti baudžiamąją bylą UAB „Tele-3“ vadovybei.

VIDEO: 15min.lt - prokuroro D.Stankevičiaus komentaras apie nutrauktą Tele-3 bylą
15min.lt - prokuroro D.Stankevičiaus komentaras apie nutrauktą Tele-3 bylą

Penktadienio popietę TV3 Komunikacijos vadovė Vaida Vincevičiūtė paviešino UAB „Tele-3“ generalinės direktorės Lauros Blaževičiūtės komentarą.

„Nuo pat pradžių bendradarbiavome su bylą tiriančiais pareigūnais, kad televizijai mesti įtarimai būtų išaiškinti kuo greičiau. Džiaugiamės, kad Generalinė prokuratūra peržiūrėjo visą tyrimo medžiagą ir patvirtino, jog įtarimams nėra jokio pagrindo.“

UAB „Tele-3“ priklauso tarptautiniam žiniasklaidos koncernui „Modern Times Group“, kuris Lietuvoje valdo televizijas TV3, TV6, TV8, televiziją internete TV3 Play, videožinių portalą www.zinios.lt, radijo stotį „Power Hit Radio“ bei Viasat kanalų grupę.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Nebūkite abejingi - praneškite apie korupciją!

Praneškite STT apie korumpuotus valstybės tarnautojus, pareigūnus ar kitus asmenis. STT užtikrina jūsų konfidencialumą. STT tiria: kyšininkavimą (kai reikalauja kyšio), papirkimą (kai siūlo kyšį), piktnaudžiavimą tarnyba, netinkamą pareigų atlikimą, prekybą poveikiu ir kitas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas. Spauskite čia ir nusiųskite pranešimą tiesiai STT pareigūnams!
Kaip rasti STT   DUK   Apie STT
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min