Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Sukilo prieš padidintą abonementinį mokestį

Internete galima rasti ne vieną žinutę, kurias palieka „Viasat“ sutarties sąlygomis nepatenkintų klientai.
15min.lt/Eriko Ovčarenko nuotr. / Internete galima rasti ne vieną žinutę, kurias palieka „Viasat“ sutarties sąlygomis nepatenkintų klientai.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sunkmečiu lietuviams ėmus skaičiuoti kiekvieną litą, padidėjęs skaitmeninės televizijos operatoriaus „Viasat“ teikiamų paslaugų mėnesiniam mokestis paskatino audringas kauniečių diskusijas.

Miestiečius papiktino už vasarį gautos 6 Lt padidėjusios sąskaitos papiktino. „Paskutinė sąskaita man buvo padidinta nuo 59 Lt iki 65 Lt per mėnesį, pikta, kad tai padaryta apie tai neinformavus, vienašališkai. Paskambinus į klientų informavimo centrą buvau informuotas, kad sąskaita padidinta vadovaujantis paslaugų sutarties tipinių sąlygų punktu. Šis punktas leidžia keisti tipines sutarties sąlygas ir kainyną, tačiau tas kainynas, vadovaujantis paslaugų tiekimo sutarties tipinių sąlygų punkto išaiškinimu, galioja tik nuo minimalaus laikotarpio pabaigos“, – „15min“ guodėsi kaunietis Paulius.

Pasitelkė teisininką

Vyro teigimu, mokestis buvo padidintas nepagrįstai, todėl jis reikalavo kad „Viasat“ atkurtų jo sutartinius įsipareigojimus iki sutarties minimalaus laikotarpio pabaigos. Tačiau elektroniniais laiškais susirašinėjant su bendrovės atstovais jam tokia galimybė nebuvo suteikta. Vyras nepasidavė ir kreipėsi į advokatą. Teisininko Vaidoto Sviderskio teigimu, teikdamas paslaugas paslaugų teikėjas privalo veikti sąžiningai ir protingai, kad tai labiausiai atitiktų kliento interesus. „Viasat“ kortelės nuomos ir abonentinės sutarties tipinėse sąlygose nustatyta, kad „Abonentinis mokestis – mokestis, mokamas už Priėmimo teisę. Minimalaus laikotarpio metu mokamas sutartyje nurodytas abonentinis mokestis. Pasibaigus minimaliam laikotarpiui taikomas abonentinis mokestis, nurodytas kainyne“ – tai reiškia, kad esant galiojančiam minimaliam sutarties galiojimo terminui informacija nustatyta kainyne yra neaktuali. Analogiška patvirtina ir Sutarties 7.1 punktas“, – teigė V.Sviderkis.

Tikina informavę klientus

Tuo tarpu „Viasat“ atstovai aiškino, kad klientai apie kainyno pakeitimus buvo informuoti nuo sausio 1-os, ši informacija buvo skelbiama „Viasat“ interneto svetainėje www.viasat.lt. Klientai taip pat buvo informuoti kartu su siunčiamomis sąskaitomis bei „Viasat“ klientų aptarnavimo centruose.

„Viasat“ viešųjų ryšių vadovės Dianos Liepinytės teigimu, įmonė, padidindama abonentinį mokestį, sutarties sąlygų nepažeidė. „Susilaukėme daug nusiskundimų dėl padidinto abonementinio mokesčio. Į kiekvieną skundą stengiamės atsakyti kaip įmanoma greičiau. Su kiekvienu klientu individualiai sprendžiame jo problemą“, – aiškino D.Liepinytė. Pašnekovės teigimu, abonentas gali nutraukti sutartį, tačiau norėdamas ją nutraukti nepasibaigus minimaliam sutartyje numatytam laikotarpiui turi sumokėti subsidiją už klientui suteiktą naudotis įrangą.

D.Liepinytės manymu, mokestis buvo padidintas atsižvelgaint į susidariusią situaciją. „Siekdami užtikrinti, kad mūsų klientai ne tik dabar, bet ir ateityje turėtų geriausią TV turinį Lietuvoje, esame priversti koreguoti ir finansinius aspektus. Nors įvairūs mokesčiai šalyje didėja itin sparčiai, stengiamės sudaryti optimaliai mažus kainos pokyčius, todėl šiuo atveju kainą padidinome tik 6 litais“, – sakė D.Liepinytė.

Vartotojų teisės

Valstybinės teisių apsaugos tarnybos Kauno apskrities skyriaus vyriausioji specialistė Rūta Butkienė teigė, kad šiuo metu jų institucija yra gavusi 25 žodinius ir 3 rašytinius skundus dėl UAB „Viasat“ teikiamų paslaugų. Vartotojai piktinosi dėl padidėjusio abonementinio mokesčio, neva nesąžiningų sutarčių, dėl vartotojams nepriimtino pranešimo būdo apie sutarties sąlygų pasikeitimą. R.Butkienės teigimu, UAB „Viasat“ jau padarė išvadas dėl vartotojams nepriimtinų veiksmų, nes ginčus stengiasi išspręsti taikiu būdu.

Komentarai
Temos Kaina, Mokesčiai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min