Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Svetingo aptarnavimo labiausiai pasigenda taksi keleiviai

Taksi
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Taksi
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vilniečiai ir miesto svečiai prasčiausiai aptarnaujami jaučiasi važiuodami taksi bei apsilankę autobusų, geležinkelio stotyse, oro uoste. Tuo tarpu svetingiausiomis sostinės įstaigomis pripažįstami viešbučiai, turizmo informacijos centrai ir kultūros įstaigos.

Tokias tendencijas parodė programos „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ svetingumo projekto „Vilnius `09 kviečia“ apklausa, kurios metu savo nuomonę apie Vilniaus paslaugų įstaigų aptarnavimo kokybę išsakė daugiau negu 500 vilniečių ir miesto svečių.

Respondentų buvo prašoma nurodyti, kokiose Vilniaus įstaigose labiausiai pasigendama svetingo aptarnavimo. Buvo galima rinktis vieną iš septynių variantų – maitinimo įstaigas (kavines, barus, restoranus); viešbučius; parduotuves; taksi; kultūros įstaigas (teatrus, kino teatrus, muziejus, galerijas); turizmo informacijos centrus; keleivių aptarnavimo vietas (autobusų ir geležinkelio stotis, oro uostą).

Daugiau negu 160 respondentų (32 proc.) nuomone, svetingo aptarnavimo labiausiai trūksta taksi paslaugų įmonėms, 136 apklaustieji (27 proc.) nurodė autobusų ir geležinkelio stotis, oro uostą. Tuo tarpu svetingiausiomis įstaigomis pripažinti viešbučiai (jų aptarnavimo kokybė užkliuvo vos 2 proc. respondentų), turizmo informacijos centrai (3 proc.), taip pat kultūros įstaigos – teatrai, kino teatrai, muziejai ir galerijos (7 proc.). Nesvetingu aptarnavimu Vilniaus parduotuvėse ir kavinėse skundėsi daugiau nei dešimtadalis (atitinkamai maždaug 17 proc. ir 12 proc.) respondentų.

„Šios apklausos tikslas – sužinoti vartotojų nuomonę apie emocinę Vilniaus aptarnavimo įstaigų paslaugų vertę. Apklausos rezultatai rodo, kurioms Europos kultūros sostinės įmonėms labiausiai reikia pasitempti siekiant kokybiškesnio aptarnavimo. Todėl tikimės, kad tokie gyventojų nuomonių tyrimai prisidės prie bičiuliško aptarnavimo kultūros ugdymo. Būtent tai yra vienas svarbiausių svetingumo projekto „Vilnius `09 kviečia“ tikslų“, – teigė VšĮ „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ direktorė Elona Bajorinienė.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min