-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti
2011 05 27

„Teo LT“: kai kuriuos naujus ES reikalavimus bus sunku įvykdyti

Iki vasaros vidurio Lietuvoje turinčius įsigalioti Europos Sąjungos (ES) reikalavimus, naudingus mobiliojo, fiksuotojo ryšio ir interneto paslaugų vartotojams, mobilaus ryšio operatoriai vertina palankiai, tačiau „Teo LT“ teigia, kad reikalavimą sudaryti sąlygas abonentams pakeisti fiksuotojo ryšio operatorių per 1 dieną įgyvendinti technologiškai bus itin keblu.
TEO LT
TEO LT

Mobilieji operatoriai tikina, kad nauji reikalavimai jiems keblumų nesudarys, o klientams bus tikrai naudingi, rašo „Verslo žinios“.

„Daug jų jau įaugę į mūsų verslo praktiką. Jau kelerius metus „Bitės“ klientai gali rinktis paslaugas su įsipareigojimais ne ilgesniam nei 24 mėnesių laikotarpiui. O didžioji dalis klientų paslaugas renkasi be įsipareigojimų“, – „Verslo žinioms“ teigė „Bitės Lietuva“ generalinio direktoriaus pavaduotojas klientams Chrisas Robbinsas.

„Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas teigė, kad „Omnitel“ interneto paslaugos aprašyme jau dabar yra numatyti greičiai, aprėpties zona ir kitos sąlygos. Bet kuris vartotojas, patyręs nuostolių dėl „Omnitel“ kaltės, gali kreiptis dėl jų atlyginimo.

„Visos mūsų sutartys neterminuotos, o įsipareigojimai, kuriuos prisiima klientai įsigydami telefonus su nuolaida, ir dabar ne ilgesni nei 24 mėnesiai“, – sakė „Tele2“ komercijos direktorius Petras Kirdeika.

Tuo tarpu fiksuotojo ryšio tiekėjai į naujoves žiūri atsargiai.

„Daugelis Europos fiksuotojo ryšio operatorių yra išsakę nuomonę, kad kliento perėjimas pas kitą teikėją per 1 dieną yra technologiškai neįmanomas“, – sakė „Teo LT“ Korporatyvinio administravimo ir teisės reikalų skyriaus direktorė Eglė Gudelytė-Harvey.

„Teo LT“ su klientais sudaro vienerių, dvejų ar trejų metų sutartis, o dažnai ir visai neterminuotas.

„Sutarties terminas dažniausiai lemia taikomų nuolaidų dydį ar klientui suteikiamos įrangos kainą. Įvedus maksimalų 24 mėnesių sutarties trukmės reikalavimą teikėjai turės mažiau galimybių pasiūlyti lankstesnius mokėjimo planus ir mokėti už klientams suteikiamos įrangos naudojimą“, – sakė E.Gudelytė-Harvey.

Naujovės, numatančios privalomą informacijos apie minimalų paslaugos kokybės lygį ir baudas jos neužtikrinus skelbimą sutartyse, iki 1–2 metų sutrumpinti mobiliojo, fiksuotojo ryšio ir interneto paslaugų sutarčių laiką, palengvinti operatoriaus keitimą ir kitą, turėtų užtikrinti aktyvesnę konkurenciją, geresnę vartotojų teisių apsaugą ir didesnes pasirinkimo galimybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius