Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 11 07

Tik naktimis dirbę kelininkai baigė Kauno oro uosto kilimo tako rekonstrukciją

Kauno tarptautinio oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – baigta. Pirmą kartą šalyje darbai vykdyti nestabdant oro uosto darbo. Naktimis dirbę bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai pakeitė tako dangą, įrengė šviesų signalinės sistemos žiburius bei atliko tako žymėjimo darbus. Visa tai buvo padaryta laikantis visų tarptautinių civilinės aviacijos reikalavimų.
„Ryanair“ bazės Kauno oro uoste atidarymas
„Ryanair“ bazės Kauno oro uoste atidarymas / Aliaus Koroliovo nuotr.

„Nedaugelis tarptautinių oro uostų geba renovuoti kilimo – tūpimo takus nesutrikdydami įprasto darbo režimo, o Lietuvoje tai – pirmas atvejis, kai buvo dirbama tik naktimis, o kas rytą oro uosto darbas buvo atnaujinamas“, – sakė Kauno oro uosto plėtros ir eksploatacijos direktorius Jonas Gurskas. Kiekvieną naktį rekonstruojant taką dirbo iki 60 žmonių.

„Kiekvieną naktį galėjome dirbti tik tiek laiko, kiek buvo numatyta, kadangi ryte turėjo kilti lėktuvai. Likus pusvalandžiui iki pirmojo skrydžio buvo įvertinama tako švara, laikino ženklinimo ir dangų sujungimo kokybė ir tako atitikimas Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos standartams“, – sakė darbus atlikusios „Tiltra Group“ priklausančios kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius Vitalijus Popovas. Pasak jo, darbai buvo įgyvendinti be trukdžių ir netgi baigti porą savaičių anksčiau.

Naujai 19 centimetrų storio trisluoksnei dangai įrengti panaudota maždaug 44 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių. Dangos stiprumas buvo skaičiuotas „Boeing 747“ lėktuvų, kurio bendroji masė siekia 400 tonų, operacijoms Kauno tarptautiniame oro uoste.

„Dangos lygumo skaičiavimai buvo atlikti pagal tarptautinę lygumo koeficiento nustatymo metodiką, pasiekti geri rezultatai leis orlaiviui saugiau ir komfortabiliau nusileisti ar pakilti, nesukeliant keleiviui nemalonaus kratymo. Nauji nuolydžių parametrai, dangos stiprumo rodikliai, naujas markiravimas užtikrins tako darbo efektyvumą. Tokių projektų įgyvendinimas nelieka nepastebėtas ir aviakompanijų, kas leidžia tikėti apie tolimesnę sklandžią Kauno oro uosto plėtrą“,–sakė Kauno oro uosto aerodromo priežiūros ir gelbėjimo skyriaus vadovas bei šio projekto vadovas Artūras Stankevičius.

Šis projektas – antrasis kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos etapas. Pirmajame etape buvo rekonstruota kilimo ir tūpimo tako rytinio ir vakarinio galų danga. Antrojo etapo darbų vertė su pridėtinės vertės mokesčiu siekė 22,399 mln. Lt. Projektas finansuotas iš Europos Sąjungos, Valstybės biudžeto ir Kauno oro uosto lėšų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius