Užlopai dešimt duobių – netrukus atsiranda dešimt naujų. Į tokią padėtį pastaruoju metu yra pakliuvę sostinės gatvių prižiūrėtojai.
Šią savaitę 15min.lt pasakojo, kad pirmadienį kelininkai lopė Šilo tiltą, antradienį – Liubarto.
Šeštadienį lopytojams vėl teko sugrįžti ant Šilo tilto – per penkias dienas atsirado gausybė naujų duobių, keliančių diskomfortą ir pavojų vairuotojams.
Vilniečiai pastebėjo, kad kelininkai šią savaitę skyrė dėmesio ne tik tiltams, bet ir visuomeninio transporto stotelėse atsiradusiems dideliems nelygumams.
Didžiausias duobes buvo stengiamasi užlopyti ir kitose miesto vietose.
Prieš mėnesį portalas 15min.lt rašė, kad manevravimo tarp duobių įgūdžių sostinės vairuotojams reikės dar bent porą mėnesių, mat duobes lopyti iš esmės numatoma tik balandžio pabaigoje. Savivaldybės Komunalinio ūkio departamento Infrastruktūros skyriaus vyr. specialistas Gintautas Niaura ragino 10 cm ir gilesnę duobę pastebėjusius sostinės vairuotojus pranešti apie tai bendrovės „Grinda“ avarinei tarnybai (tel. visą parą
Jo teigimu, pernai Vilniaus miesto savivaldybės gatvių remontui, ženklinimui, atitvarams ir kitiems darbams buvo skirta apie 12 mln. Lt. Šiuo metu sostinės gatvių tvarkymas finansuojamas iš pernai sostinės savivaldybės biudžete numatytų lėšų – 1,5 mln. Lt – avariniams tvarkymo darbams (sniego išvežimui, gatvių lopymui ir pan.). Tikėtasi, jog šių lėšų pakaks iki kovo mėnesio pabaigos.