Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 03 23

„Tobulėjame kartu su ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistais“

Šiais metais Lietuvoje pradėtas vykdyti inovatyvus projektas, skirtas ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo specialistams – „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra". Projektas apima visoje šalyje dirbančius šios srities specialistus.
Kursų akimirka
Kursų akimirka / Organizatorių nuotr.
Temos: 2 Mokytojai Mokykla

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad 2009 m. sausio 9 d. Švietimo ir mokslo ministerija, Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra ir Mokytojų kompetencijos centras pasirašė sutartį, kurioje numatytoma per trejus metus įgyvendinti projektą „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra“. Projektui skirta daugiau nei 11 mln. litų parama.

Atsižvelgiant į socialinius, kultūrinius, ekonominius veiksnius, projektu numatoma didinti švietimo paslaugų, teikiamų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir juos auginančioms šeimoms prieinamumų, kokybę ir veiksmingumą. Siekiant sudaryti galimybes ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vadovams, specialistams ir pedagogams tobulinti savo kompetencijas, įgyti naujų žinių bei gebėjimų, reikalingų jų darbo specifikai, 60 Lietuvos savivaldybių tapo projekto partnerėmis. Tikslinės projekto grupės – ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo programas įgyvendinančių institucijų vadovai ir pedagogai, savivaldybių administracijų švietimo padalinių specialistai, kuruojantys ikimokyklinį, priešmokyklinį ugdymą, taip pat ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistus rengiantys dėstytojai.

Per trejus projekto įgyvendinimo metus planuojama surengti tikslinėms grupėms įvairių mokymų. Dalis vadybinių, ugdymo turinio vadybos, komandinio darbo mokymų jau įvykę ir dalyvių atsiliepimai apie mokymus yra itin teigiami.

„Labai šiuolaikiški, aktualūs, naudingi mokymai. Davė naujos informacijos. Pirmą kartą buvau tokio tipo mokymuose, nors esu buvusi daugelyje mokymų ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje“, – sako Edita Gujienė, Vilniaus r. Pagirių darželio „Pelėdžiukas“ direktorė.

„Mokymai buvo labai naudingi. Visų pirma – tai galimybė pažinti save, o kai pažįsti save, gali geriau pažinti ir vaikus. Grįžusi iš mokymų, su kolegėmis pasidalinau tuo, ką sužinojau. Mokymus vedė puikūs dėstytojai, vyko daug praktinių užsiėmimų,“– teigia Vilija Sakalauskienė, Vilniaus darželio „Vėtrungė“ auklėtoja.

Įgyvendinant projektą tikslinėms grupėms suplanuota organizuoti stažuotes penkiose užsienio šalyse. Keturiose šalyse jos jau įvyko. Stažuočių tikslas – susipažinti su skirtingomis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo sistemomis, ugdymo organizavimo, finansavimo, valdymo, pedagogų rengimo, kvalifikacijos tobulinimo ypatumais.

„Pamatėme, kokie įvairūs gali būti darželiai, skirtingos jų darbo valandos, laisvesnės higienos normos bei liberalesnė tvarka nei pas mus. Beveik kiekviename, kad ir nedideliame gyvenamųjų namų kvartale yra darželis. Išsamiai susipažinome su Norvegijos vaikų švietimo sistema, nauda buvo tikrai didžiulė“, – sako I. Marcinkevičienė, Kauno r. savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vedėja, stažuotės Norvegijoje dalyvė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius