Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Tobulėjame kartu su ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistais“

Kursų akimirka
Organizatorių nuotr. / Kursų akimirka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šiais metais Lietuvoje pradėtas vykdyti inovatyvus projektas, skirtas ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo specialistams – „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra". Projektas apima visoje šalyje dirbančius šios srities specialistus.

Išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad 2009 m. sausio 9 d. Švietimo ir mokslo ministerija, Paramos fondas Europos socialinio fondo agentūra ir Mokytojų kompetencijos centras pasirašė sutartį, kurioje numatytoma per trejus metus įgyvendinti projektą „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo plėtra“. Projektui skirta daugiau nei 11 mln. litų parama.

Atsižvelgiant į socialinius, kultūrinius, ekonominius veiksnius, projektu numatoma didinti švietimo paslaugų, teikiamų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams ir juos auginančioms šeimoms prieinamumų, kokybę ir veiksmingumą. Siekiant sudaryti galimybes ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo vadovams, specialistams ir pedagogams tobulinti savo kompetencijas, įgyti naujų žinių bei gebėjimų, reikalingų jų darbo specifikai, 60 Lietuvos savivaldybių tapo projekto partnerėmis. Tikslinės projekto grupės – ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo programas įgyvendinančių institucijų vadovai ir pedagogai, savivaldybių administracijų švietimo padalinių specialistai, kuruojantys ikimokyklinį, priešmokyklinį ugdymą, taip pat ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistus rengiantys dėstytojai.

Per trejus projekto įgyvendinimo metus planuojama surengti tikslinėms grupėms įvairių mokymų. Dalis vadybinių, ugdymo turinio vadybos, komandinio darbo mokymų jau įvykę ir dalyvių atsiliepimai apie mokymus yra itin teigiami.

„Labai šiuolaikiški, aktualūs, naudingi mokymai. Davė naujos informacijos. Pirmą kartą buvau tokio tipo mokymuose, nors esu buvusi daugelyje mokymų ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje“, – sako Edita Gujienė, Vilniaus r. Pagirių darželio „Pelėdžiukas“ direktorė.

„Mokymai buvo labai naudingi. Visų pirma – tai galimybė pažinti save, o kai pažįsti save, gali geriau pažinti ir vaikus. Grįžusi iš mokymų, su kolegėmis pasidalinau tuo, ką sužinojau. Mokymus vedė puikūs dėstytojai, vyko daug praktinių užsiėmimų,“– teigia Vilija Sakalauskienė, Vilniaus darželio „Vėtrungė“ auklėtoja.

Įgyvendinant projektą tikslinėms grupėms suplanuota organizuoti stažuotes penkiose užsienio šalyse. Keturiose šalyse jos jau įvyko. Stažuočių tikslas – susipažinti su skirtingomis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo sistemomis, ugdymo organizavimo, finansavimo, valdymo, pedagogų rengimo, kvalifikacijos tobulinimo ypatumais.

„Pamatėme, kokie įvairūs gali būti darželiai, skirtingos jų darbo valandos, laisvesnės higienos normos bei liberalesnė tvarka nei pas mus. Beveik kiekviename, kad ir nedideliame gyvenamųjų namų kvartale yra darželis. Išsamiai susipažinome su Norvegijos vaikų švietimo sistema, nauda buvo tikrai didžiulė“, – sako I. Marcinkevičienė, Kauno r. savivaldybės administracijos Kultūros, švietimo ir sporto skyriaus vedėja, stažuotės Norvegijoje dalyvė.

Komentarai
Temos Mokykla
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min