Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 06 18

Turistai Kaune domisi išskirtiniais suvenyrais

Pigiais skrydžiais susivilioję ir į Kauną plūstelėję turistai negaili pinigų suvenyrams. Tačiau paprastai jie gerai žino, ko nori: labiausiai miesto svečius domina su Lietuvą ir Kauną pasaulyje garsinančiomis krepšinio ir futbolo komandomis – FBK „Kaunas“ ir „Žalgiris“ – susiję suvenyrai.
Kauno regiono turizmo informacijos centro darbuotojai šią vasarą vos spėja aptarnauti pas juos užsukančius turistus. Nemažą dalį domina su Kaune esančiomis futbolo ir krepšinio komandomis susijusi atributika.
Kauno regiono turizmo informacijos centro darbuotojai šią vasarą vos spėja aptarnauti pas juos užsukančius turistus. Nemažą dalį domina su Kaune esančiomis futbolo ir krepšinio komandomis susijusi atributika. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pasak Kauno regiono turizmo informacijos centro (TIC) darbuotojų, pas juos užsukę turistai neretai mini garsių Kauno krepšininkų ar futbolininkų pavardes ir ieško būtent su jais susijusių marškinėlių, kepurių, sportinių šortų, šalikų.

Turistai šluoja abiejų komandų suvenyrus. Buvo net tokių, kurie norėjo nusipirkti neparduodamus, vitrininius daiktus – paskolintas varžybų laimėjimus simbolizuojančias taures ir panašius vienetinius daiktus.

„Iki šiol turėjome tik FBK „Kaunas“ atributikos, nuo šio sezono – ir „Žalgirio“. Turistai šluoja abiejų komandų suvenyrus. Buvo net tokių, kurie norėjo nusipirkti neparduodamus, vitrininius daiktus – paskolintas varžybų laimėjimus simbolizuojančias taures ir panašiai“, – juokėsi Kauno TIC direktorius Sigitas Sidaravičius.

Naujiena – asmeninis suvenyras

Pašnekovo teigimu, šiemet į Laisvės alėjoje esantį Kauno TIC užsukę turistai gali įsigyti ir ypatingą suvenyrą. „Mes tai vadiname asmeniniu turisto suvenyru. Kadangi siekiame, kad kiekvienas turistas, atvykęs į Kauną, iš jo išsivežtų susikurtą įspūdį, miesto vaizdą, siūlome jam pačiam pasirinkti, kokį atvaizdą – savo nuotrauką, miesto panoramą ar kokį kitą Kauno objektą – perkelti ant marškinėlių, kepuraitės, pagalvėlės, kaklaraiščio. Originalus asmeninis suvenyras pagaminamas čia pat, pas mus, per 15–20 minučių“, – sakė S.Sidaravičius.

Jei ant suvenyro turistas nori matyti savo padarytą nuotrauką ar savo atvaizdą, jis turi nepamiršti atsinešti norimos nuotraukos skaitmeniniu formatu. Kitais atvejais galima pasirinkti centro darbuotojų pasiūlytą vaizdą.

Pasak Kauno TIC darbuotojų, naujoji paslauga jau sulaukė turistų susidomėjimo, tačiau pagrindinių pirkinių – magnetukų, knygų apie Kauną, Lietuvą, šalies papročius ir virtuvę, ženkliukų, marškinėlių, FBK „Kaunas“ šortų ar marškinėlių, žiebtuvėlių – ji dar nenukonkuravo. Iki šiol turistų pirkinių viršūnėje buvęs gintaras pastaruoju metu domina nedaugelį atvykėlių.

Juda ir turisto kortelės projektas

Specialus paslaugų ir paketas siūlomas ir vietos turistams. Jiems siūlomi dovanų kuponai įvairioms grožio ir sveikatos procedūroms Kauno apskrityje esančiose sanatorijose bei grožio centruose.

Pasak S.Sidaravičiaus, augantis vietos, o ypač užsienio turistų srautas pajudino mirties taške buvusius planus sukurti Kauno miesto turisto kortelę. Šiuo metu vyksta derybos su verslininkais, norinčiais įsijungti į projektą. Siekiama, kad į Kauną atvykę turistai įvairių nuolaidų siūlančią ir paslaugas pristatančią kortelę galėtų įsigyti jei ne šį, tai bent kitą turistinį sezoną.

Suvenyrų kainos

Kaune pardavinėjamų suvenyrų kainos turistams atrodo nedidelės, todėl išgirdę, kiek turi sumokėti, nesiginčija. Dažniau paprašo dar ką nors pasiūlyti. Pavyzdžiui, Kauno simbolika puošti bokalai, kepuraitės kainuoja 15, magnetukai ir ženkliukai – 5 litus. Šių metų naujieną – asmeninį suvenyrą – turistai gali įsigyti už 40–50 litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius