Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Vakarų Baltijos laivų statykloje“ – naujų laivų statybos pradžia

„Vakarų laivų gamyklos“ dukterinė kompanija statys du naujus daugiafukcius laivus.
VLG nuotr. / „Vakarų laivų gamyklos“ dukterinė kompanija statys du naujus daugiafukcinius laivus.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ketvirtadienį „Vakarų laivų gamyklos“ dukterinėje įmonėje UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla“ oficiaiai pradėtos dviejų daugiafunkcinės paskirties laivų statybos. Laivų užsakovas – „BLRT Grupp”.

Pasak „BLRT Grupp” valdybos pirmininko Fiodoro Bermano, laivų statyba nuo laivo koncepcijos sukūrimo iki jo nuleidimo į vandenį – tikslas, kurio koncernas siekė visus šiuos metus. „Šiandieninė ceremonija rodo, kad šį tikslą mes pasiekėme. Daugiafunkcinės paskirties laivų statybos – vienas iš projektų, kuris, tikiuosi, mums leis sustiprinti savo pozicijas serijinių laivų statyboje“, – pabrėžė F.Bermanas.

Pirmojo daugiafunkcinio laivo statybos darbai truks 12 mėnesių. Antrasis laivas užsakovui bus priduotas trimis mėnesiais vėliau. „Iki šiol mes statėme vilkikus, keltus, žvejybinius tralerius bei specialios paskirties laivus. Šie daugiafunkcinės paskirties laivai mums pirmieji. Svarbu ir tai, kad užsakovas – pats koncernas“, – sakė „Vakarų Baltijos laivų statyklos“ direktorius Jevgenij Petrov.

Daugiafunkcinės paskirties laivai bus naudojami birių ir generalinių krovinių, taip pat medienos gabenimui. Laivų ilgis – 89,9 m, plotis – 14,5 m, grimzlė – 5,63 m, greitis – 11,4 mazgų, dedveitas – 4600 t. Kiekviename laive bus sumontuotas 300 kW šoninės stūmos įrenginys, taip pat 1600kW pagrindinis variklis 8L20 Wartsila  ir du dyzeliniai generatoriai, kurių kiekvieno galia – 248 kW. Laivuose suprojektuoti du 2875 m3 krovininiai triumai.

Daugiafunkcinės paskirties laivų koncepciją sukūrė ir projektavimo darbus atliko kita „Vakarų laivų gamyklos“ dukterinė kompanija – „Western Baltic Engineering“. Laivo statybos priežiūrą atliks klasifikacinė bendrovė „Lloyd‘s Registrer“.

Šiuo metu Vakarų Baltijos laivų statykla įgyvendina skirtingus projektus. Statomi du „draugiški aplinkai“ uosto vilkikai kompanijai „Svitzer AS“, taip pat du keltai nuolatiniam užsakovui „Fiskerstrand BLRT AS“. Netrukus bus pradėtas įgyvendinti unikalus projektas, pagal kurį pirmą kartą Lietuvoje kompanijai „Rohde Nielsen A/S“ bus statomas specialus laivas dugno gilinimo darbams. Čia bus statomi ir žvejybiniai traleriai kompanijoms „Liegruppen Fiskeri AS“ ir „Karstensens Skibsværft AS“, taip pat baržos, skirtos birių krovinių transportavimui kompanijai „EuroStyle Ltd.“.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min