Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Valgyti ir nemokėti – nauja mada ar kavinių apsileidimas

Anot R.Brinienės, jaunimas atrado naują pramogą – norėdami nemokamai pavalgyti ir dar tuo pasigirti, jie filmuoja esą maiste rastus neįprastus „ingredientus“, o vaizdo medžiagą deda į internetą.
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Anot R.Brinienės, jaunimas atrado naują pramogą – norėdami nemokamai pavalgyti ir dar tuo pasigirti, jie filmuoja esą maiste rastus neįprastus „ingredientus“, o vaizdo medžiagą deda į internetą.
Šaltinis: Laikraštis „15 minučių“
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vilniuje tarp paauglių ir jaunuolių tampa madinga valgyti kavinėse, bet už maistą nemokėti. Tokią versiją kelia maitinimo įstaigų vadovai, susidūrę, jų teigimu, su įžūliais klientais. Tačiau pastarieji teigia besipiktinantys ne be pagrindo, esą, maiste tikrai galima rasti ne tik plaukų, bet ir metalo gabalėlių ar net panaudoto pleistro atplaišų.

Vilnietė Reda (pavardė redakcijai žinoma) skaitytojų kuriamam portalui Ikrauk.lt pranešė, kad apsilankiusi vienoje iš sostinės „Gusto blyninių“, buvo itin nemaloniai nustebinta. „Pietaujant viešojo maitinimo įstaigose yra pasitaikę patiekale rasti plauką, tokiu atveju patiekalą pakeisdavo kitu arba išbraukdavo iš sąskaitos. Bet tai, ką kovo viduryje radau „Gusto blyninės“ sriuboje – prasilenkė su bet kokiomis higienos normomis! Valgant trintą daržovių sriubą į burną pateko, kaip vėliau paaiškėjo, sudraskyta pleistro atplaiša“, – skundėsi mergina. Apie radinį pranešus blyninės personalui, Redai kaip kompensacija buvo pasiūlyta už sriubą nemokėti.

Mergina tvirtino, kad grįžusi namo jautėsi itin prastai – teko net plauti skrandį, kadangi, jos įsitikinimu, pleistras galėjo būti nukritęs nuo kraujuojančio ar kitaip sužeisto virėjo piršto.

Būdas nemokėti

„Gusto blyninių“ tinklą valdančios bendrovės „Gusto namai“ generalinė direktorė Rima Brinienė griežtai paneigė, kad jų tiekiamame maiste galima rasti panašių dalykų. „Turime keturias blynines, visose įdiegta savikontrolės sistema pagal Suomijos ir Europos Sąjungos standartus, todėl tiesiog fiziškai nėra jokios galimybės kažkokiam daiktui pakliūti į maistą. Viskas guli savo vietose“, – tvirtino R.Brinienė. Pašnekovės teigimu, daržovių sriuboje buvo rastas ne pleistras, o nesutrintas moliūgo gabalėlis.

Direktorė teigė mananti, kad tokie skundai ir keliami skandalai tik įrodo, jog jaunimas atrado būdą pavalgyti kavinėse ir nemokėti už maistą. „Po kovo 11-ąją kilusio skandalo sulaukėme Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) patikrinimo, tačiau jokių esminių pažeidimų nebuvo rasta."

„Susižeidusių darbuotojų, kad reikėtų žaizdas užklijuoti pleistru, virtuvėje taip pat nebuvo. Iš tikrintųjų ir išgirdome, kad jaunimas taip linksminasi, filmuoja tokius dalykus, deda į internetą, norėdami nemokamai pavalgyti ir dar tuo pasigirti“, – pasakojo „Gusto blyninių“ vadovė.

Anot direktorės, su panašiais atvejais „Gusto blyninės“ susidūrė jau ne kartą. Padavėjoms klientai yra skundęsi maiste radę plauką, net geležies gabaliuką. R.Brinienė teigė esanti įsitikinusi, kad visos šios istorijos – tik pasiteisinimas siekiant nemokėti už maistą, kadangi vėliau pretenzijų dėl patirtos moralinės žalos blyninės nebesulaukdavo.

„Norėčiau susitikti su ta mergina, kuri tvirtino radusi pleistrą ir atvirai pasikalbėti. Juk galėjo ateiti kitą dieną ir pasakyti, kad mano darbuotojai bandė ją nunuodyti, todėl dabar turime jai sumokėti. Bet jokio kontakto nėra. Ta mergaitė, pakėlusi triukšmą, turėjo galimybę nueiti į virtuvę ir pamatyti darbuotojus, patikrinti, ar jie yra susižaloję, bet to net nepadarė“, – teigė R.Brinienė.

Tačiau Reda yra kitos nuomonės. Anot jos, istorija su pleistru esanti tikra, niekas jos neišsigalvojo. Mergina teigė pasipiktinusi, kadangi skundą išgirdusioms padavėjoms, sprendžiant iš jų šypsenų, visa tai mažai rūpėjo, o vėliau esą iš VMVT darbuotojų ji sužinojusi, kad patikrinimo metu kavinėje jie tikrai rado virėją sužeista ranka.

Patvirtinti neskuba

Tokius skundus traktuoti kaip rimtus įspėjimus apie pažeidimus kavinėse, negalėtume, nes dažniausiai nebūna galimybės patvirtinti jų pagrįstumo, – teigė V.Barkovskienė.Vilniaus miesto VMVT Maisto skyriaus vedėja Vaida Barkovskienė teigė, kad per pastaruosius metus yra gauti keli skundai dėl patiekaluose rastų plaukų, juodulių ar kitokių keistų darinių, dėl kurių, pasak vartotojų, nebuvo įmanoma valgyti patiekalo. Tačiau apibendrinti, kad tai kažkokia nauja jaunimo ar paauglių tendencija rasti būdų nemokamai pavalgyti, ji nenorėjo.

„Tiriant tokius skundus dažniausiai viešojo maitinimo įmonės jau žino apie incidentą, nes triukšmą sukėlę vartotojai išeina nesusimokėję bei informavę, kad parašys skundą Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai. Reikia pripažinti, kad tokius skundus traktuoti kaip rimtus įspėjimus apie pažeidimus kavinėse, negalėtume, nes dažniausiai nebūna galimybės patvirtinti jų pagrįstumo“, – teigė V.Barkovskienė.

Per šiuos metus Vilniaus miesto VMVT dėl pažeidimų viešojo maitinimo įstaigose jau yra gavusi 43 skundus, iš jų pusė buvo pagrįsti. Dažniausiai lankytojai, anot V.Barkovskienės, skundžiasi patiekalų kokybe ir netinkamomis higieninėmis sąlygomis maitinimo įstaigose.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min