Vos po kelių mėnesių – iki šių metų rugsėjo – Susisiekimo ministerijai pavaldi Lietuvos automobilių kelių direkcija turėtų pateikti siūlymus, kaip galima būtų tobulinti jos pačios ir kuruojamų 11 valstybinių kelių priežiūros įmonių veiklą.
Ministerijos atstovų teigimu, taip siekiama pagerinti kelių priežiūros kokybę bei mažinti su tuo susijusias išlaidas.
Šįmet Lietuvos keliams tiesti ir taisyti numatoma skirti 981 mln. litų, dar 480 mln. litų paramos laukiama iš Europos Sąjungos fondų.
Kaip ir kasmet, didžioji šių lėšų dalis bus skirta valstybinės reikšmės keliams. Šiuos pinigus metų metus pasiima tos pačios 4-5 įmonės, neoficialiai pasidalijusios Lietuvos rinką: „Tiltra Group“ priklausanti „Kauno tiltai“, „Šiaulių plentas“, „Panevėžio keliai“, „Alkesta“ bei „Lemminkainen Lietuva“.
Sistema, kai kelių statybos darbus vykdo privačios bendrovės – buvusios valstybinės kelių tiesimo įmonės, o priežiūra užsiima 11 valstybinių regioninių įmonių, buvo sukurta dar 1995-aisiais, įvykdžius sektoriaus reorganizaciją