Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba: „Bitės“ ir „Omnitel“ sutartyse yra nesąžiningų punktų

Mobilusis telefonas
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Mobilusis telefonas.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) birželį pripažino, kad telekomunikacijų bendrovių „Bitė“ ir „Omnitel“ sutartyse yra nesąžiningų punktų, ir pasiūlė juos pakeisti. Nutarimo nepatenkinusiai „Omnitel“ gresia atsidurti teisme, rašo „Kauno diena“.

VVTAT birželį išnagrinėjo vilniečio Renato Rakausko skundą. Vartotojas prašė ištirti, ar jo ir mobiliojo ryšio operatorių „Bitė“ ir „Omnitel“ pasirašytos sutartys yra sąžiningos. Tarnyba pripažino, kad R.Rakausko įtarimai buvo pagrįsti. Abi bendrovės buvo įpareigotos per 14 dienų pakeisti, panaikinti nustatytus nesąžiningus sutarčių punktus ar jų netaikyti. „Bitė“ turėjo pakeisti 9 sutarties punktus, „Omnitel“ – 11.

Liepą R.Rakauskui į rankas pateko naujai sudarytos paslaugų teikimo sutartys su „Bite“ ir „Omnitel“.

„Atidžiai peržiūrėjęs pastebėjau, kad „Bitė“ paliko galioti vieną nesąžiningą punktą – dėl delspinigių taikymo. Tačiau kai peržiūrėjau „Omnitel“ sutartį, netekau amo. Joje nebuvo jokių pakeitimų“, – teigė R.Rakauskas.

„Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė teigė, jog kadangi „Omnitel“ sutartis su R.Rakausku buvo nutraukta dar 2010 metų gegužės 31 dieną ir jau nebegaliojo VVTAT priimant sprendimą, jos pakeisti bendrovė esą negalėjo.

„Akcijų, kurios buvo tiriamos VVTAT, tuo metu jau netaikėme, tad VVTAT sprendimą mes vykdėme“, – teigė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.

Ji patikslino, kad „Omnitel“ vykdo sprendimą keisdama visas savo tipines sutartis.

„Šis procesas užima daugiau laiko, nes jam įtakos turi ir pastaruoju metu pasikeitęs Elektroninių ryšių įstatymas bei Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės, į kuriuos privalu atsižvelgti keičiant visas tipines sutartis“, – teigė „Omnitel“ atstovė.

VVTAT teigia, jog jei „Omnitel“ nevykdys pateikto pasiūlymo pakeisti, panaikinti ar netaikyti nesąžiningomis pripažintų „Omnitel“ sutarties sąlygų iki spalio 10 dienos, bus rengiamas ieškinys teismui.

Papildyta 11.45 val. „Bitės“ atstovė ryšiams su visuomene Raminta Rimkienė taip pakomentavo situaciją.

„Mums svarbi klientų patirtis naudojantis ar užsisakant „Bitės“ paslaugas, todėl atsižvelgiame į jų pastebėjimus ir sutarties sąlygas nuolat tobuliname. Siekiame, kad jos kuo geriau atitiktų klientų norus ir  pageidavimus, būtų aiškios ir suprantamos. Todėl jūsų minimus pakeitimus, kurie galioja ir esamiems, ir naujiems klientams, esame padarę dar iki VVTAT nutarimo, kai tik gavome pageidavimą iš klientų“, – sakė R.Rimkienė.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min