Šeštadienį konferencija persikels į „Litexpo“ parodų rūmus.
„Forum One” sumanytojai ir organizatoriai Darius Jonauskas ir Martynas Šaikus pasakoja siekiantys, kad tris dienas vyksianti verslo konferencija taptų vieta, kur dalyviai galėtų atsiriboti nuo kasdienių reikalų ir atsivertų naujoms idėjoms bei veiklos posūkiams.
„Atkakliai dirbome pusantrų metų, kad surinktume šiųmetinius konferencijos pranešėjus po vienu stogu, o dalyviams užtikrintume patį geriausią turinį, koks tik įmanomas Vidurio Europoje. Kone kiekvienas iš pranešėjų būtų vertas būti pavadintas pagrindiniu, tačiau čia jie visi viename renginyje. Atidavėme visą save, kad žmonės per kelias dienas gautų milžinišką užtaisą koncentruotų įžvalgų, patirčių ir idėjų savo verslui ar karjerai,” – sakė M. Šaikus.
„Jaučiuosi kaip maratone. Pernai padarėme didžiausią verslo renginį, o šiemet lenktyniaujame patys su savimi, kad padarytume dar geresnį renginį turinio ir dalyvių patirčių prasme,“ – sakė „Forum One“ prodiuserė Rūta Kruliauskaitė.
Daugiau nei ketvirtadalis – dalyviai iš užsienio
Organizatoriai skaičiuoja, kad šiemet daugiau nei ketvirtadalis visų konferencijos dalyvių atkeliavo iš užsienio šalių – daugiausiai Latvijos, Estijos, Ukrainos, Baltarusijos.
„Tokio ryškumo žvaigždės atvyksta į visą regioną, ne pavienes šalis. Todėl būtų nuodėmė praleisti „Forum One“, turint omenyje jo pranešėjų sąrašą ir faktą, kad renginys – visai šalia. Estams nesvetimas vidinis tobulėjimas ir siekis į viską pažvelgti naujai“, – sakė į renginį atvykusi Estijos mokymų bendrovės „Addenda“ rinkodaros vadovė Brit Peterson.
Planuojama, kad dar iki 1 000 žiūrovų užsienyje stebės konferenciją ar jos dalis internetu. Šiemet tokią galimybę gauna visi, kurie aukoja labdaros projektui „1000 šypsenų vaikams“ (www.ForumOne.co/1000smiles), kuriuo siekiama surinkti lėšas 1000 operacijų vaikams su įgimtais veido nesuaugimais skurdžiai gyvenančiose šalyse.
Sethą Godiną prilygina vadovėliui iš ateities
Renginyje dalyvaujantis Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys Rytis Buračas sakė labiausiai laukiąs S. Godino pranešimo. Ne kartą internete matytą charizmatiškąjį pranešėją jis prilygino vadovėliui iš ateities.
„Informaciją jis pateikia konkrečiai ir koncentruotai, o jo pranešimuose dažnai pasigirsta dar tik būsimos tendencijos. Skaitydamas jau parašytą knygą susiduri su praeitimi. Klausydamas S. Godino įžvalgų gyvai balansuoji tarp šiandienos ir rytdienos“, – sakė R. Buračas.
Andrius Rupšys, transporto stebėjimo sprendimus kuriančios įmonės „Ruptela“ vadovas sakė, kad verslui reikia ne tik geros idėjos ir vizijos, bet ir nuolat tobulėti.
„Turi būti inovatyvus – išmanyti naujausias strategijas, jas įvertinti ir pritaikyti, kad imtų veikti praktikoje. Svarbiausi pranešimai visuomet balansuoja tarp šiandienos ir rytdienos. Tokių įžvalgų ir tikiuosi“, – sakė A.Rupšys, kurio vadovaujama įmonė 2013 m. pateko į greičiausiai augančių Vidurio Europos technologijų bendrovių penketuką.
Dalyvauja daug jaunų įmonių
Šiemet konferencijoje netrūksta verslo startuolių – palankias sąlygas įsigyti bilietus įmonėms iki dvejų metų pasiūlė jauno ir augančio verslo bankas DNB.
Pasak Andrius Ivašausko, DNB banko SVĮ bankininkystės skyriaus vadovo, banko užsakymu atliktas „Jauno verslo barometras“ rinkos tyrimas parodė, kad jaunieji Lietuvos verslininkai yra pelningai dirbantys optimistai – beveik du trečdaliai per pirmuosius veiklos metus rinkoje įsitvirtinusių įmonių dirba pelningai.
„Svarbiausiais savo verslo sėkmės veiksniais jaunieji verslininkai nurodo gerą darbuotojų komandą, savo srities išmanymą ir unikalią verslo idėją. Tad aš tikiuosi, kad „Forum One“ konferencijoje jie turės gerą progą išgirsti, o gal ir pasinaudoti verslo vizionierių įžvalgomis, kaip tapti nepakeičiamais, taip užtikrinant savo įmonės plėtrą ir ateityje,” – teigė A. Ivašauskas.