Gauti apdovanojimą tarptautinės komunikacijos kategorijoje be Vilniaus miesto savivaldybės dar pretenduoja kompanijos „KLM“, „Nikon“, „Selfridges & Co“, „Smirnoff“. Penktus metus iš eilės rengiamuose apdovanojimuose šiais metais varžosi ir tokios kompanijos kaip „Sony Ericsson“, „Procter & Gamble“, „Coca-Cola“, „Finnair“, „Harrods“, „IKEA“ ir daugelis kitų.
„The European Excellence Awards“ apdovanojimai yra sukurti pagerbti iškiliausiems savo srities viešųjų ryšių specialistams ir susipažinti su geriausiais pasiekimais viešųjų ryšių srityje visoje Europoje.
TNS duomenimis, vien Didžiojoje Britanijoje apie A.Zuoko vaizdo įrašą skelbė 6826 portalai, Indijoje – 128, Jungtinėse Amerikos Valstijose – 3496, o Vokietijoje – 1716 portalų. Oficialioji versija Youtube.com anglų kalba peržiūrėta beveik 7 mln. kartų, daugybė televizijų visame pasaulyje įsidėjo į savo svetainės. Anglų kalba vaizdo įrašas peržiūrėtas 257 šalyse ir regionuose. Populiariausias vaizdas buvo Lietuvoje, Amerikoje, Prancūzijoje, Kanadoje ir Lenkijoje.