Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 05 13

Vilniuje startuoja dalijimosi automobiliu paslauga

Šiandien Vilniuje pradeda veikti dalijimosi automobiliu paslauga, kuri, pasak jos iniciatorių, leis verslo įmonėms ir privatiems asmenims išsilaisvinti nuo nuosavo automobilio rūpesčių ir išlaidų.
„eCito“ startuoja su 6 miestui pritaikytais, mažalitražiais automobiliais „Fiat 500“.
„eCito“ startuoja su 6 miestui pritaikytais, mažalitražiais automobiliais „Fiat 500“.

Paslaugą „eCito“ pristačiusios bendrovės „Ekomobility“ direktorius Rolandas Statulevičius teigia, kad ji yra orientuota į verslą, tačiau vylėsi, jog sudomins ir privačius vartotojus.

„Paslaugos esmė paprasta: administruojanti įmonė įkuria mažus viešuosius automobilių parkus įvairiose miestų vietose, o paslaugos vartotojai, esant poreikiui, susimoka tam tikrą mokestį ir naudojasi siūlomais automobiliais“, – teigė R.Statulevičius.

Ši paslauga nekonkuruoja su taksi – tai yra lygiagreti paslauga tiems, kas nori pats vairuoti automobilį, turėti jį po ranka visada, kai reikia, – teigė R.Statulevičius.Paslauga „eCito“ startuoja su 6 miestui pritaikytais automobiliais „Fiat 500“ ir trimis stovėjimo aikštelėmis prie sostinės verslo centrų: naujojo „Green Hall“, „Vilniaus verslo uosto“ ir „Eikos“. Iš pradžių nuomojamus automobilius reikės grąžinti į tą pačią aikštelę, iš kurios ji buvo paimta, tačiau ateityje planuojama, jog automobilį bus galima palikti bet kurioje aikštelėje. Taip pat jų žadama įkurti miegamuosiuose  mikrorajonuose, o iki metų pabaigos automobilių skaičių padidinti iki dvidešimties.

Anot R.Statulevičiaus, užsienio praktika rodo, kad vienas dalijamas automobilis gali pakeisti 3–5 įmonės automobilius bei leidžia sutaupyti kelionių išlaidų. „Jei įmonės perka automobilius, neretai jie didžiąją dienos dalį praleidžia nenaudojami, tačiau draudimą, techninę priežiūrą reikia atlikti, pilti degalus. Į mūsų paslaugą visa tai įskaičiuota“, – teigė R.Statulevičius.

Tam, kad galėtų naudotis paslauga, vartotojai turi užsiregistruoti svetainėje Ecito.lt, joje taip pat pateikiamos paslaugos kainos.

Tiesa, jeigu paskaičiuotume vidutinę trumpos kelionės kainą, tektų mokėti panašiai kaip taksi. „Ši paslauga nekonkuruoja su taksi – tai yra lygiagreti paslauga tiems, kas nori pats vairuoti automobilį, turėti jį po ranka visada, kai reikia“, – teigė „Ekomobility“ vadovas ir pridūrė, kad ateityje, išnagrinėjus Lietuvos vartotojų poreikius, bus sukurti lankstesni mokėjimo planai.

Į važiavimo kainą įskaičiuotas transporto priemonės draudimas, degalai, automobilio techninė priežiūra ir kt. „Jei vartotojas matys, jog degalai baigiasi, jo prašysime užsukti į degalinę ir jo įpilti bei apmokėti specialia „eCito“ kortele mūsų įmonės sąskaita. Už degalų įpylimo procedūrą atsidėkosime papildomais kilometrais ar naudojimo valandomis. Tačiau mes stengsimės patys papildyti degalų, langų plovimo skysčio bakus ir atlikti kitą automobilio priežiūrą, kad vartotojas galėtų apie tai negalvodamas sėsti į mašiną kada reikia ir važiuoti ten, kur reikia“, – aiškino R.Statulevičius.

Dalijimosi automobiliu paslauga veikia daugumoje Europos Sąjungos senbuvių, taip pat JAV, Kanadoje ir kitose Vakarų šalyse. Baltijos regione Lietuva yra pirmoji, kur įdiegta ši naujovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius