Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 07 27

Vilniuje – visoms įmonėms vienodos išorinės reklamos sąlygos

Vilniaus miesto taryba, siekdama suderinti išorinės reklamos taisykles su nacionaliniais teisės aktais, suvienodinti sąlygas visoms mieste besireklamuojančioms įmonėms, patvirtino vietinės rinkliavos už reklamą sostinėje nuostatus.

Iki šiol bene pusė reklaminių stendų ir iškabų buvo pakabinta nelegaliai, teigiama Vilniaus miesto savivaldybės pranešime spaudai.

Pagrindiniai tokio sprendimo priėmimo motyvai buvo sutvarkyti miestą nuo vis didėjančio chaotiško ir per gausaus reklamų kabinimo, įvesti vieningas sąlygas ir tvarką miesto įmonėms.

Šių metų balandį miesto tarybos patvirtinti nuostatai yra suderinti su Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu, kuriame numatyta, kad „išorine reklama yra laikoma reklama, kurios pateikimo priemonės yra ne patalpose“. Ši sąvoka apima ir vitrinas, iškabas, pastatų sienas ir kitas reklamos pateikimo priemones.

Remiantis Tarybos patvirtintais nuostatais, rinkliava nerenkama, jeigu įrengiama iškaba, kurios plotas ne didesnis kaip 2,5 kv. m, ir kurioje gali būti nurodytas tik asmens pavadinimas, veiklos rūšis, asmeniui priklausantis prekių ženklas ir darbo laikas.

Išorinė reklama panašiai apmokestinama ir daugelyje kitų Europos miestų, kai kur už dideles iškabas imami dar ir papildomi, vienkartiniai mokesčiai.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius