Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilnius vėl analizuoja metropoliteno statybos galimybę

Londono metro
„Scanpix“ nuotr. / Metro
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Net ir krizė Vilniaus valdžios neišgydė nuo gigantomanijos: dešimtmečius trunkančios diskusijos apie metro ar tramvajaus atsiradimą sostinėje virto išvada, kad Vilniui reikia miesto geležinkelio.

Didžiausios Lietuvos kelių infrastruktūros grupės „Tiltros Group“ koncesijų departamento vadovas Vitoldas Sapožnikovas pripažįsta, kad metropoliteno projektas Vilniuje galėtų būti įdomus jo atstovaujamai įmonei, trečiadienį rašo dienraštis „Vilniaus diena“.

Kol kas jis nesiryžo prognozuoti, kiek galėtų kainuoti pirmoji miesto traukinio linija: „Manau, kad bet kokiu atveju investicijos būtų ne dešimtys ir ne šimtai milijonų, o viršytų milijardą litų“, – sakė V.Sapožnikovas.

Dabar planuojama, kad pirmoji maždaug 7 km ilgio metropoliteno linija galėtų atsirasti nuo Pilaitės iki Baltojo ar Karaliaus Mindaugo tilto.

Metro sąjūdžio valdybos nario Juozo Zykaus teigimu, praktika rodo, kad ten, kur atsiranda metro linija, nekilnojamojo turto kainos pakyla iki dviejų kartų

Dabar planuojama, kad pirmoji maždaug 7 km ilgio metropoliteno linija galėtų atsirasti nuo Pilaitės iki Baltojo ar Karaliaus Mindaugo tilto.

Pilaitė pasirinkta dėl to, kad tai labiausiai izoliuotas miesto rajonas, numatyta didelė jo plėtra, be to, planuojama tiesti kelią iki Grigiškių, kuris palengvintų susisiekimą su Kaunu. Tikimasi, kad pirmoji linija galėtų pradėti veikti jau po 5–10 metų.

Lemiamas žodis, kaip ateityje atrodys Vilniaus viešasis transportas, bus tartas anksčiausiai rudenį apsisprendžiant dėl sostinės transporto specialiojo plano.

Vicemeras Romas Adomavičiaus sako, kad tokį planą realu parengti iki rudens.

Vasario viduryje Vilniaus savivaldybė pasirašė sutartį dėl viešojo transporto planavimo studijos, kurios koncepcinė dalis turėtų būti baigta gegužę. Tuomet paaiškės, ar reikia keisti esamą transporto sistemą ar ne, jei keisti, tai kuo.

Studija, kainuojanti apie 0,8 mln. litų (savivaldybė skyrė apie 140 tūkst. litų, likę – Europos Sąjungos paramos lėšos), taip pat pateiks visų esamų transporto priemonių analizę.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min