„9 iš 10 telefoninių konsultacijų persikelia į susirašinėjimą elektroniniu paštu: klausiantiems tenka siųsti nuorodas, dokumentus, tad manome, kad tikslinga visą procesą perkelti į elektroninę erdvę, kurioje atsiveria didesnės techninės galimybės“, – sako Diana Vilytė, Viešųjų pirkimų tarnybos direktorė.
Siųsdami klausimą elektroniniu paštu arba pildydami paklausimo anketą VPT tinklapyje, viešųjų pirkimų dalyviai galės nurodyti konkrečius vykdomo pirkimo duomenis, pridėti reikalingus dokumentus, tad tarnybos specialistai galės pateikti tikslesnius atsakymus. Pasak D.Vilytės, konsultacijų teikimas raštu taip pat pagerins užklausų analizę, jų sisteminimą, padės išskirti aktualiausius klausimus, kuriais remiantis VPT rengia metodinę medžiagą.
Viešųjų pirkimų dalyviai galės pateikti klausimus, užpildę paklausimo anketą tarnybos tinklapyje arba siųsdami žinutę el. paštu klausk@vpt.lt. Jei pateiktam klausimui reikės gilesnės analizės, papildomų paaiškinimų, detalaus svarstymo arba derinimo su kitomis institucijomis, paklausėjas bus nedelsiant informuotas apie tikslų konsultacijos suteikimo laiką.
Viešųjų pirkimų tarnyba ir toliau teiks konsultacijas telefonu skelbimų pildymo ir Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos naudojimo klausimais telefonu (+370 5) 219 7000. Teikiamos ir individualios konsultacijos žodžiu atvykus į tarnybą iš anksto suderintu laiku.