Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Smagu! Naujienų portalui 15min.lt – dveji metai

Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Gimtadienio tortas Rugpjūčio 7-oji prieš dvejus metus buvo ta diena, kaip lietuviškam internetui dar daugiau gyvasties įpūtė naujas portalas 15min.lt.

Šiandien galiu pasakyti, kad projektas pavyko puikiai: milijoninė unikalių vartotojų auditorija, sparčiai augantis atverstų puslapių skaičius, ištikima skaitytojų, siunčiančių ar įkraunančių naujienas, armija. Ir labai stipri kūrybiška komanda. Nuostabu!

Greitai ir patogiai

Mintis prieš startą 2008-aisiais buvo labai paprasta: Lietuvos rinkai pasiūlyti informatyvų, greitą, vaizdingą ir patogų naudoti naujienų portalą. Ir svarbiausia – greitai besikeičiantį, galintį skubiai reaguoti į svarbiausius įvykius.

Taip nutiko ir savaitgalį praūžusios audros metu: portale iškart atsirado atskiras mini portalas AUDRA LIETUVOJE. Turbūt prisimenate ir kitus specialius projektus: „Potvynis“, „Lechas Kaczynskis“, „Žalgirio mūšis“, „Riaušės“ ir daugybę kitų.

Startuodami 2008 m. lygiai taip pat orientavomės į Pekino olimpiados kovas. Tai buvo vienas pirmųjų sėkmingų žingsnių, nes iš Pekino spaudos konferencijas 15min.lt kartais transliuodavo vos ne tiesiogiai. Tuomet palaikėme ryšį ir su buriuotoja Gintare Volungevičiūte, kitais sportininkais, tad skaitomumas jau nuo pat pirmų dienų augo kaip ant mielių. Skaitytojai iškart įvertino 15min.lt operatyvumą ir pradėjo naujų žinių ieškoti net naktimis! O tai mus labai įpareigojo: turėjome pateisinti lūkesčius.

Vizualumas

Kokia 15min.lt stiprybė? Į portalą atėjo daug bendraminčių, jau sukaupusių patirties internetinėje žiniasklaidoje. Kalbant apie reporterių ir naujienų redaktorių komandą, ją tikrai jau 2008-aisiais buvo galima pavadinti „dream team“.

Vienintelis prieš dvejus metus kilęs klausimas – ar Lietuvos auditorija priims iš esmės naują portalą. „Greitai ir patogiai“ arba „Žinios gyvai“ – tai du šūkiai, iš esmės atspindėję strategiją. Ne paslaptis, kad mokėmės iš savo kolegų užsienyje: portalų 20minutos.es, vg.no, postimees.ee ir daugybės kitų koncerno „Schibsted“ valdomų sėkmingiausių žiniasklaidos projektų.

Kaip veikia portalas, kokia jo logika? Jei kas svarbaus įvyksta pasaulyje ar Lietuvoje, jūs akimirksniu pamatote portalo viršuje, esate informuojami apie daugybę atnaujinimų, papildymų. Gal todėl vakarinė redaktorių pamaina darbą kartais baigdavo 6 valandą ryto, kai rytinė jau ateidavo į darbą.

Susipažinę su naujausiomis naujienomis keliaujate puslapiu žemyn ir orientuojatės pagal antraštes bei nuotraukas. Vadinamasis „front page“ (pagrindinis puslapis) – tai Lietuvoje iki šiol neregėtas dalykas. Šis puslapis gali būti pakeistas, permaketuotas labai staigiai. Tai tarsi savotiškas dienraštis ar net žurnalas (vizualumo prasme), staigiai kintantis laike, jei yra svarbių naujienų. Jis labai palengvina orientavimąsi ir skaitytojui nereikia landžioti po „smulkius stalčiukus“.

Žinoma, prieš 15min.lt startą daugybė „ekspertų“ tokiam novatoriškam ir moderniam portalui prognozavo greitą mirtį. Neva žmonės nesupras, reikia eiti senu keliu, tiesiog padėlioti pavadinimus... Tačiau 15min.lt staigiai įsiveržė į visų Lietuvos portalų dešimtuką ir kas mėnesį vis pakyla laipteliu aukštyn.

Už tai labiausiai ačiū skaitytojams, kurie patikėjo nauja idėja ir valingai, bei profesionaliai dienraščio „15min“ bei portalo 15min.lt komandai. Už tai, kad nori tobulėti ir kartais neskaičiuoja laiko.


Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min