Kaip praneša „Viking Line“ savo tinklapyje, sustreikavo laivo elektros sistema. Todėl įgula negalėjo tinkamai valdyti didžiulio kelto. Teko laukti pagalbos ir dreifuoti. Taip laivas užplaukė ant seklumos.
Papildyta 16.54 val. „Situacija kelte rami, jokios panikos. Elektros tiekimą atkursime. Be to, į pagalbą jau plaukia kitas laivas, kuris nuvilks nuo seklumos“, – sakė kompanijos atstovė Krista Gronlund.
Ji praneša, kad keltas ant seklumos užplaukė prie Alandų salyno. Incidentas nutiko 12.40 val. Kontaktas su dugnu buvo švelnus, niekas nenukentėjo.
Papildyta 17.00 val. Kompanija praneša, kad tikisi dar šį vakarą keltą nutempti į Långnäs uostą. Kol kas nepastebėta, kad iš kelto į jūrą tekėtų kokie nors skysčiai.
Papildyta 18.00 val. Yle.fi praneša, kad laivo gedimo priežastis – trumpas jungimas elektros sistemoje. Laivas nosimi atsitrenkė į povandeninį akmenį. Narai rado nedidelę skylę laivo priekyje, kurią šis akmuo pramušė.
Norėdama kompensuoti nepatogumus keleiviams, kompanija maitia juos nemokamai. tačiau prekyba alkoholiu saugumo sumetimais nutraukta.
Papildyta 20.25 val. Keleiviai apie situaciją informuojami kas 20 minučių. Buvo kilusi nedidelė panika, kai kurie iš jų užsivilko gelbėjimosi liemenes.
Keltą pavyko nukelti nuo akmens, jis bando judėti į Mariehamną (Alandų salyno sostinė) savo eiga. Uostą planuoja pasiekti apie 23 val. vietos laiku. Ten keleiviai praleis naktį. O sekmadienį į Turku plauks keltu „Viking Grace“ 14.25 val. Į Švediją bus plukdomi keltu „Rosella“ dar šeštadienio vakarą.
Apie keltą
Keltas „Viking Amorella“ pastatytas 1988 m. Jo ilgis – 170 m. Keltu gali plaukti 2480 keleivių ir 450 automobilių. Ekipažas – 150 žmonių.
Esate įvykio vietoje? Rašykite ikrauk@15min.lt
Nelaimės vieta žemėlapyje
Žiūrėti didesnį žemėlapio vaizdą