Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Didžiojoje Britanijoje sudarytas viešbučių klientų juodasis sąrašas

Didžiosios Britanijos viešbučių valdytojai, kovodami su nevalyvais klientais, problemiškų svečių vardus ir pavardes įtraukia į vadinamąjį juodąjį sąrašą, skelbiamą internete, praneša „TravelMole“.
Rašymas
Rašymas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Virtualioje gėdos lentoje portale „GuestScan“ rizikuoja atsidurti tie viešbučių svečiai, kurie nusiaubia kambarius, šiukšlina, triukšmauja, vagia arba išvažiuoja nesumokėję už paslaugas. Tikimasi, kad prie šio projekto prisidės apie 10 tūkst. Didžiojoje Britanijoje veikiančių nedidelių viešbučių, nakvynės namų, kurie siūlo tik nakvynę ir pusryčius, kempingų ir net kelionių agentūrų. Visos šios įstaigos turės galimybę minėtame portale dar prieš rezervuojant kambarius patikrinti, ar klientas nėra įtrauktas į juodąjį sąrašą.

Projektą „GuestScan“ sugalvojo verslininkas Nilas Kempbelas. Tokia mintis jam kilo pasikalbėjus su vienu draugu, turinčiu pensioną, pas kurį kartą apsistojo „pragariškas klientas“.

Verta paminėti, kad remiantis Didžiojoje Britanijoje galiojančiu Duomenų apsaugos aktu klientai turi būti informuojami, jog yra įtraukti į juodąjį sąrašą, kuriame vardai ir pavardės gali būti laikomi iki ketverių metų. Klientai turi teisę skųsti tokį sprendimą. „GuestScan“ taip pat privalės apsaugoti žmones nuo tyčinio įtraukimo į sąrašą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius